بودجه ۱.۹ تریلیون دلاری آمریکا تصویب شد

بودجه ۱.۹ تریلیون دلاری آمریکا تصویب شد

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه،

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا) و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، مجلس نمایندگان آمریکا امروز، شنبه، بسته کمک مالی 1.9 تریلیون دلاری بایدن که برای تقویت اقتصاد آمریکا در شرایط بحران کرونا پیشنهاد شده بود را تصویب کرد و آن را برای تصمیم‌گیری به مجلس سنا فرستاد.

دموکرات‌های هر دو مجلس قانون‌گذاری آمریکا (سنا و مجلس نمایندگان) در نظر دارند این بسته قبل از 14 مارچ تصویب شده و برای امضای نهایی روی میز رئیس‌جمهور بایدن قرار بگیرد. در 14 مارچ برنامه کمک اضافی دوران کرونا به بیکاران خاتمه خواهد یافت.

در حالی که جمهوری‌خواهان نیاز به یک بسته مالی بزرگ دیگر آن هم در شرایطی که بدهی مالی دولت رکورد زده است را زیر سوال برده‌اند، انتظار می‌رود دموکرات‌ها با توجه به در دست داشتن اکثریت در هر دو مجلس، خود این بسته را تصویب کنند.

در رای‌گیری امروز همه جمهوری‌خواهان به علاوه 2 نماینده دموکرات با تصویب بسته مخالفت کردند اما در نهایت این بسته با 219 رای موافق در برابر 212 رای مخالف، تصویب شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.