شرکت بهساز کاشانه تهران درج نماد شد

شرکت بهساز کاشانه تهران درج نماد شد
خلاصه اخبار

شرکت بهساز کاشانه تهران به عنوان پانصد و چهل و چهارمین شرکت پذیرفته شده در بخش فعالیت­ های مربوط به املاک و مستغلات در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس درج شده است.

به گزارش روابط عمومی بورس ، با توجه به موافقت هیئت‌پذیرش بورس اوراق بهادار در جلسه مورخ 1399/02/21 با پذیرش سهام شرکت بهساز کاشانه تهران در بورس اوراق بهادار تهران ، از این تاریخ 1399/05/01 شرکت بهساز کاشانه تهران به عنوان پانصد و چهل و چهارمین شرکت پذیرفته شده در بخش «فعالیت­های مربوط به املاک و مستغلات»، گروه و طبقه « فعالیت­های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی و یا اجاره­ای »، با نماد « ثبهساز » در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

این شرکت با سرمایه  20,130,787 میلیون ریالی در زمینه انجام پروژه های عمرانی به خصوص تولید انبوه مسکن فعالیت دارد. سهامدار عمده این شرکت، گروه توسعه ساختمان تدبیر با مالکیت 93.5 درصدی سهام است.

شما می توانید برای رصد شرایط عرضه اولیه های قبلی در زمان بازار، کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید.
برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • درود
    ممکنه غسالم را برام تحلیل کنید ممنونم از لطفتون

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • سلام دوستان اول ی تشکر ویژه میکنم از شما بابت پاسخ دادن ب سوالاتمون هرچند تکراریه ولی با سعه صدر جواب میدین . دوم متوجه نشدم یعنی این شرکت حدودا با 2 میلیون تومان سرمایه وارد بازار بورس شده ؟ اعتبار این شرکت چقده ؟ قابل اعتمادن؟

    • سلام، عدد سرمایه شرکت بر حسب میلیون ریال ذکر شده(سرمایه این شرکت 2013 میلیارد تومان هست)

  • اینم عرضه اولیه هست ینی؟؟؟؟تاریخش مشخص نیست؟

    • سلام، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه اولیه است اما هنوز تاریخ این عرضه مشخص نیست

    • سلام، هنوز زمان این عرضه اولیه اعلام نشده، به محض انتشار اطلاعیه از طریق سیگنال اطلاع رسانی خواهیم کرد