بهبود وضعیت بازار ارز ادامه دارد

بهبود وضعیت بازار ارز ادامه دارد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از ایبنا، سیدحسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با تاکید بر ضرورت ساماندهی بازار ارز، گفت: ایجاد بازار واقعی علاوه بر ساماندهی وضعیت ارزی به افزایش تمایل مردم نسبت به عرضه ارزهای خانگی به بازار می انجامد.نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپرده […]

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا، سیدحسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با تاکید بر ضرورت ساماندهی بازار ارز، گفت: ایجاد بازار واقعی علاوه بر ساماندهی وضعیت ارزی به افزایش تمایل مردم نسبت به عرضه ارزهای خانگی به بازار می انجامد.
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپرده گذاری ارز با تضمین بانک مرکزی می تواند بازار را سروسامان بدهد، افزود: تک نرخی کردن ارز ضمن کاهش نوسانات، به جلوگیری از فساد و رانت نیز می انجامد.
این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه در سپرده گذاری ارزی با تضمین بانک مرکزی زمینه نقل انتقال یا جابجایی ارزی فراهم است، گفت: مردم با تضمین بانک مرکزی نباید نگران وجوه خود باشند.
حسینی شاهرودی ادامه داد: از دیگر مزایای سپرده گذاری ارزی این است که همانند سهام به هر کسی یا فعال اقتصادی قابلیت جابجایی دارد. سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یاداور شد: بهبود وضعیت بازار ارز و کاهش نرخ ها ادامه خواهد داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.