بلومبرگ: قیمت حقیقی بیت کوین ۱۵,۰۰۰ دلار است

بلومبرگ: قیمت حقیقی بیت کوین ۱۵,۰۰۰ دلار است

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

بنابر آنچه در خبرنامه ارزهای دیجیتال بلومبرگ منتشر شده، یک شاخص درون‌زنجیره‌ای کلیدی نشان می‌دهد که بهای کنونی بیت کوین از آنچه باید باشد، بسیار کمتر است.

به گزارش کوین تلگراف، مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، تحلیل‌گر حوزه ارزهای دیجیتال فعال در خبرگزاری بلومبرگ معتقد است که رکوردشکنی‌های پیشین نرخ هش و مهم‌تر از آن، میانگین یک‌ماهه تعداد آدرس‌های فعال بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت کنونی این ارز دیجیتال باید در محدوده ۱۵,۰۰۰ دلار باشد. مک‌گلون می‌گوید:

نرخ هش بیت کوین همچنان روی مدار افزایش قرار دارد و به‌تازگی نیز رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده است. علاوه‌ بر این، تعداد آدرس‌های فعال نیز در حال رشد است. همچنین با مقیاس‌دهی خودکار میانگین سی‌روزه آدرس‌های فعال بیت کوین از سال ۲۰۱۷ می‌توان دریافت که بهای این ارز دیجیتال اکنون باید در حوالی ۱۵,۰۰۰ دلار باشد. گفتنی است میانگین‌ سی‌روزه آدرس‌های فعال بیت کوین یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای سنجش میزان پذیرش این ارز دیجیتال است.

بلومبرگ: قیمت حقیقی بیت کوین ۱۵,۰۰۰ دلار است
میانگین سی‌روزه آدرس‌های فعال بیت کوین. منبع: گلاسنود

ناگفته نماند که مک‌گلون همیشه علی‌رغم فراز و فرودهای فراوان بیت کوین، رویکرد خوش‌بینانه‌ای در قبال آینده‌ آن داشته است. او بر این باور است که بیت کوین در تغییر پارادایم و گذار به سوی پول دیجیتال و ابزارهای نوین ذخیره ارزش، پیش‌قراول است. او اذعان می‌کند که اگرچه احتمال دارد بیت کوین در ادامه مسیر خود با شکست مواجه شود، اما وقوع چنین اتفاقی بسیار بعید است. مک‌گلون می‌افزاید:

اگر قرار باشد بهای بیت کوین صعود نکند، نمودارهای معیارهای درون‌ زنجیره‌ای کلیدی از جمله نرخ هش و آدرس‌های فعال باید معکوس شوند.

علی‌رغم شتاب (مومنتوم) نزولی اخیر بیت کوین، شاخص‌های بنیادین درون‌زنجیره‌ای آن کماکان قدرتمند باقی مانده‌اند؛ هرچند یافتن روشی برای دانستن اینکه این شاخص‌ها چه زمانی به تغییر روند قیمتی بیت کوین می‌انجامند، به‌شدت دشوار است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.