بعد از بایننس، صرافی بیترکس هم محدودیت‌هایی را برای امریکایی‌ها اعمال می‌کند!

بعد از بایننس، صرافی بیترکس هم محدودیت‌هایی را برای امریکایی‌ها اعمال می‌کند!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، صرافی بیترکس (Bittrex) فشار را از سوی قانون گذاران حس می‌کند وتعداد زیادی از الت کوین ها به زودی از دسترس کاربران امریکایی خارج می‌شود. این فرایند از ۲۸ ژوین ۲۰۱۹ اغاز خواهد شد و تاثیری بر روی مشتریان غیر امریکایی نخواهد داشت. از ۲۸ ژوین […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

صرافی بیترکس (Bittrex) فشار را از سوی قانون گذاران حس می‌کند وتعداد زیادی از الت کوین ها به زودی از دسترس کاربران امریکایی خارج می‌شود. این فرایند از ۲۸ ژوین ۲۰۱۹ اغاز خواهد شد و تاثیری بر روی مشتریان غیر امریکایی نخواهد داشت.

از ۲۸ ژوین تعداد جفت ارزهای موجود در این صرافی، برای کاربران امریکایی کاهش چشمگیری خواهد داشت. امریکایی‌ها تا این تاریخ فرصت خواهند داشت که توکن های خود را یا بفروشند و یا به خارج از این صرافی منتقل کنند.

بیترکس : ۴۲ توکن برای امریکایی‌ها غیر قابل دسترسی خواهند شد

در مجموع ۴۲ توکن متاثر از این تصمیم گیری خواهند شد. لیست این توکن‌ها که تنها تا دو هفته دیگر در دسترس امریکایی‌ها خواهند بود، در جدول زیر امده است.

صرافی بیترکس دسترسی تریدرهای امریکایی به الت کوین‌ها را محدود می‌کند

بیترکس گفته که یک ایمیل حاوی راهنمایی برای چگونگی سازگار شدن با این تغییرات، برای کاربران امریکایی خود فرستاده است.

چشم‌انداز تغییرات در قانون گذاری

معمولا خبرها وقتی سرازیر می‌شوند که قانون‌گذاران شرایط کنترل بر صرافی‌های ارز دیجیتال را خیلی سفت وسخت تر می‌کنند.

همین چند روز پیش بود که صرافی بایننس هم اعلام کرد که در را بر روی تریدر‌های امریکایی خواهد بست و خدمات برای ان ها در اینده به بایننس امریکایی منتقل خواهد شد. اما در حال حاضر بایننس هم مانند بیترکس تعداد زیادی از الت کوین‌ها را از دسترس تریدر های امریکایی خارج کرده است.

بیترکس که یک صرافی امریکایی است در چند ماه اخیر، فشار را از سوی قانون گذاران حس کرده بود. در اپریل، پروانه فعالیت بیترکس در نیویورک باطل شد و همچنین مجبور شدند که چند نفر از کاربرانشان را بیرون کنند. دپارتمان سرویس های مالی نیویورک در این خصوص گفت که دلیل این ابطال پروانه، ثبت ناکافی اطلاعات در تعداد زیادی از تراکنش‌ها توسط این صرافی بود.

به زودی تمام الت کوین های مورد اشاره در بیترکس از دسترس امریکایی‌ها خارج خواهند شد، درحالیکه در سرویس بین المللی ان قابل دسترس خواهند بود. با توجه به اعمال محدودیت‌های صرافی بایننس برای امریکایی‌ها، می‌توان انتظار داشت که حجم مبادلات بسیاری از ارزهای دیجیتال ریزش چشمگیری داشته باشند، مخصوصا ان هایی که خیلی قانونی به نظر نمی‌ایند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.