بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز خدمات‌رسانی بیمه‌ای در مشهد افتتاح شد

بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز خدمات‌رسانی بیمه‌ای در مشهد افتتاح شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، پروژه ساختمانی مجتمع پرداخت خسارت بیمه‌های اتومبیل شرکت سهامی بیمه ایران بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای در شرق کشور در مشهد مقدس به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در مراسم آغاز بهره‌برداری از این طرح مهم که صبح روز پنج‌شنبه برگزار شد، […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، پروژه ساختمانی مجتمع پرداخت خسارت بیمه‌های اتومبیل شرکت سهامی بیمه ایران بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای در شرق کشور در مشهد مقدس به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در مراسم آغاز بهره‌برداری از این طرح مهم که صبح روز پنج‌شنبه برگزار شد، پورکیانی مدیرعامل، رضایی عضو هیات‌مدیره، معاونین و مدیران ستادی بیمه ایران حضور داشتند. این مرکز بزرگ بیمه‌ای کشور در زمینی به مساحت ۸۰۰۰مترمربع و فضای ساختمانی ۲۰۰۰متر مربع در دو طبقه با طراحی و تجهیز و پیش‌بینی تجمیع و استقرار واحدهای خسارت بیمه‌های اتومبیل در مشهد راه‌اندازی و آماده ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران، مجاوران، مشتریان، بیمه‌گذاران و آحاد مردم است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها