بزرگترین شرکت ماینینگ جهان در سال ۲۰۲۰ ایجاد می شود؛ ادغام دو شرکت رقیب!

بزرگترین شرکت ماینینگ جهان در سال ۲۰۲۰ ایجاد می شود؛ ادغام دو شرکت رقیب!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

شرکت آلمانی ماینینگ بیت کوین به نام  نورترن بیت کوین (Northern Bitcoin) قصد دارد طی توافقنامه ای با شرکت آمریکایی رقیبش به نام وینستون (Whinstone) ادغام شود تا ظاهرا به بزرگترین شرکت ماینینگ جهان تبدیل شوند.

با توجه به اخباری که توسط نورترن بیت کوین در ۱۸ نوامبر منتشر شد؛ وینستون آماده ی انعقاد این قرارداد است که پیش بینی می شود ظرفیت یک گیگاوات در مساحتی بیش از ۱۰۰  هکتار در تگزاس را داشته باشد. گفته می شود فارم ماینینگ مورد نظر بزرگترین مرکز داده در آمریکای شمالی خواهد بود.

برنامه ساخت بزرگترین شرکت ماینینگ جهان

اولین فاز ساخت که انتظار می رود در فصل اول سال ۲۰۲۰ انجام شود ظرفیت ۳۰۰ مگاواتی خواهد داشت. پیش بینی می شود این پروژه در فصل چهارم سال ۲۰۲۰ کامل شود.

دو مشتری اول که از تسهیلات آینده بهره مند می شوند، طبق گزارشات دو شرکت ترید عمومی هستند که بخش قابل توجهی از ظرفیت خود را برای استخراج بیت کوین به کار می گیرند. پس از اتمام پروژه، مرکز داده، امکان تسریع برنامه های ضبط ویدئو و هوش مصنوعی را نیز فراهم می کند.

عرضه فارم ماینینگ بزرگ دنیا

نورترن بیت کوین (Northern Bitcoin) یک شرکت معاملاتی سهام است که سال گذشته تاسیس شده و زمینه تخصصی آن، ماینینگ بیت کوین است. این شرکت، انرژی مزرعه استخراج (فارم ماینینگ) خود را از طریق انرژی تجدیدپذیر در نروژ تامین می کند.

ایده ی قرارگیری بزرگترین شرکت ماینینگ در جهان در آمریکا ایده ی جالبی است، چون چین تاکنون در راس صنعت ماینینگ ارزهای دیجیتال بوده و میزبان بسیاری از شرکتهای پیشرو در این صنعت مانند Bitmain است.

براساس تحلیلی که اخیراً صورت گرفته، هزینه ی پایین انرژی و همچنین دسترسی به سخت افزار ارزان قیمت، چین را به رغم فضای قانونی این کشور، به یکی از مقاصد رقابتی برای عملیات ماینینگ ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.