بزرگترین بانک کره خدمات امانت داری ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد

بزرگترین بانک کره خدمات امانت داری ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد
خلاصه اخبار

کوکمین بانک (KB Kookmin)، بزرگترین بانک کره جنوبی از لحاظ میزان دارایی، در جهت ایجاد روش و راهکاری برای نگهداری ارز دیجیتال با یک تیم استارتاپ این حوزه همکاری می‌کند. به نقل از بیت‌کوینیست (Bitcoinist) و به گزارش خبرگزاری‌های محلی در ۱۱ ژوئن (۲۱خرداد)، در حال حاضر کوکمین با شرکت کره‌ای اتم‌ریگز لب (Atomrigs Lab)، که در زمینه حفاظت از دارایی‌های دیجیتال فعالیت می‌کند، در حال همکاری است.

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال، این حرکت نشان‌دهنده یک تغییر بزرگ در خط مشی کوکمین است. به نظر می‌رسد این بانک تاکنون موضع متفاوتی نسبت به ارزهای دیجیتال داشته و خود را درگیر مسائل مربوط به این حوزه نکرده است.

کره جنوبی با وجود عدم موفقیت در سیگنال‌های قانون‌گذاری که سبب تعدیل اشتیاق مصرف‌کنندگان شود، همچنان یکی از کشورهای فعال در زمینه ارز دیجیتال و به خصوص در حوزه‌هایی مثل خرید و فروش است.

بزرگترین بانک کره خدمات امانتداری ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد

لی کو ایل (Lee Koo-il)، مدیرعامل بانک کوکمین، پس از اعلام همکاری این دو شرکت در روز دوشنبه اظهار داشت:

ما امیدواریم که این دو شرکت به واسطه این قرارداد، با ایجاد خدمات مبتکرانه و نوآورانه در زمینه مدیریت دارایی دیجیتال، در کنار یکدیگر رشد کنند و به موفقیت برسند.

ما به واسطه این همکاری، اکوسیستم دیجیتال را گسترش خواهیم داد.

گزینه‌های ارز دیجیتال و بلاک چین در رادار

خروجی دقیق این برنامه مشترک توسعه با اتم‌‌ریگز کاملا مشخص نیست، اما شامل طیف گسترده‌ای از فناوری‌های مرتبط با ذخیره‌سازی ارز دیجیتال و بلاک چین است.

بر اساس گزارش بیزینس کوریا (Business Korea)، این دو شرکت به طور مشترک بر روی فناوری حفاظت و نگهداری ارز دیجیتال و روش‌های کاربردی قرارداد هوشمند مطالعه خواهند کرد.

آن‌ها همچنین تصمیم گرفتند تا فرصت‌های تجاری جدید در زمینه دارایی‌های دیجیتال را مورد بررسی قرار دهند.

این نشریه در ادامه نوشت که این شرکت، خدمات مدیریت دارایی دیجیتال را که با فناوری اتم‌ریگز لب و زیرساخت کنترل داخلی و فناوری‌های حفاظت اطلاعات کوکمین ترکیب شده است را توسعه خواهد داد.

علاوه بر این، این دو شرکت برای ایجاد اکوسیستم برای ارتباط بین بلاک چین و حوزه مالی با یکدیگر به توافق رسیده‌اند.

بزرگترین شرکت بیمه، نگهداری ارز دیجیتال را بیمه می‌کند

سال گذشته، کوکمین توسط سیستم قانون‌گذاری و نظارتی کره جنوبی به خاطر روش‌های ضعیف مبارزه با پولشویی خود در رابطه با معاملات ناشی از ارزهای دیجیتال، تحت فشار و مورد حمله قرار گرفته بود.

در سراسر جهان، بانک‌ها در حال ارئه خدمات نگهداری ارز دیجیتال هستند و به نظر می‌رسد که به یک روند رو به افزایش تبدیل شده است.

بزرگترین بانک کره خدمات امانتداری ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد

تاکنون تلاش‌هایی به اشکال مختلف صورت گرفته است، مانند کیف پول ارز دیجیتال درون سازمانی شرکت خدمات مالی و بانکداری هلندی ABN Amro، که در آن قید شده بانک کلیدهای خصوصی سرمایه‌گذاران را نگهداری می‌کند.

در هفته جاری، متاکو (Metaco)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه دنیا اعلام کرد که در حال حاضر به واسطه قراردادی که با شرکت بیمه بریتانیایی ای‌اوان (Aon) منعقد کرده، خدمات بیمه نگهداری ارز دیجیتال ارائه می‌کند.

آدرین ترکانی (Adrien Treccani)، مدیرعامل و موسس متاکو، در یک خبر رسمی منتشر شده اظهار داشت:

بیمه یکی از الزامات اساسی برای مشتریان بانکی است و متاکو مشتاق است که از طریق این کارگزار پیشرو، بتواند خدمات بیمه ارز دیجیتال را برای مشتریانش ارائه و تسهیل کند.

انتظار می‌رود که در سال پیش‌رو، سرمایه‌گذاری نهادی در بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال یکی از بزرگترین اتفاقات دنیای کریپتو باشد.

در ماه می، نتیجه یک نظرسنجی از سوی شرکت سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی فیدلیتی (Fidelity)، نشان داد که بیش از نیمی از سرمایه‌گذاران، ارزهای دیجیتال را به عنوان بخش ارزشمندی از سبد دارایی (پورتفولیو) خود مورد توجه قرار دادند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.