بزرگترین استخراج کننده بیت کوین در جهان، 79 درصد از ذخایر خود را فروخته است!

بزرگترین استخراج کننده بیت کوین در جهان، 79 درصد از ذخایر خود را فروخته است!
خلاصه اخبار

شرکت Core Scientific، بزرگترین ماینر بیت کوین، نتایج عملکرد خود برای نیمه اول سال 2022…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

شرکت Core Scientific، بزرگترین ماینر بیت کوین، نتایج عملکرد خود برای نیمه اول سال 2022 را گزارش کرد. نکته جالب توجه در این گزارش این واقعیت است که این ماینر 7202 واحد بیت کوین را در ماه ژوئن (خرداد و تیر) به قیمت متوسط ​​23000 دلار فروخته است، در حالی که کل درآمد حاصل از محل فروش این ارز معادل 167 میلیون دلار بود. تا پایان ماه ژوئن (اوایل تیر)، این شرکت 1959 بیت کوین و 132 میلیون دلار پول نقد در ترازنامه خود داشت. با این اوصاف، می توان گفت که Core Scientific بیش از 78.6 درصد از کل ذخایر بیت کوین خود را فروخته است.

این شرکت استخراج بیت کوین در ادامه متذکر شده است که درآمد حاصل از فروش ارزها برای پرداخت هزینه سرورهای ASIC، هزینه‌های سرمایه ای برای مراکز داده اضافی و پرداخت بدهی های آن استفاده شده است. در همین حال، این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد 70000 سرور ASIC دیگر را نیمه دوم سال راه اندازی کند درحالی که در حال حاضر 103000 سرور فعال در اختیار دارد. افزون بر این، Core Scientific اذعان داشته است که برای پرداخت هزینه های عملیاتی و تامین نقدینگی کافی به فروش BTC استخراج شده ادامه خواهد داد.

ویل کلمنته (Will Clemente)، تحلیلگر ارشد Blockware Solutions در اواسط ژوئن (اواخر خرداد) به درستی چنین فروش هایی را از سمت ماینرها پیش بینی کرده بود.

به گفته کلمنته، قیمت پایین بیت کوین، همراه با پیچیدگی بالای استخراج و هزینه های بالای انرژی، فشار زیادی بر کسب و کار ماینرها وارد می کند. نمودارهایی که این تحلیلگر روز 18 ژوئن (28 خرداد) به آنها اشاره کرد نشان می داد که قیمت هش با شدت بیشتری نسبت به قیمت بیت کوین در حال کاهش است و تقاطع نوارهای هش روی نمودار به وضوح کاهش ماشین های در حال کار را نشان می دهد که با افزایش فروش بیت کوین توسط ماینرها دنبال می شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: u.today