برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه «کرمان»

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه «کرمان»
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، مجمع عمومی شرکت سرمایه‎گذاری توسعه و عمران استان کرمان تقسیم مبلغ ۱۷۰ ریال سود نقدی و یک هزار و ۴۹۶ ریال سود خالص برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند.  مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‎گذاری توسعه و عمران استان کرمان برای […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، مجمع عمومی شرکت سرمایه‎گذاری توسعه و عمران استان کرمان تقسیم مبلغ ۱۷۰ ریال سود نقدی و یک هزار و ۴۹۶ ریال سود خالص برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند. 

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‎گذاری توسعه و عمران استان کرمان برای سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ در روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۸ برگزار شد. دستور جلسه مجمع عمومی سالیانه “کرمان” برای دوره مالی ذکر شده به شرح زیر بوده است:

استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره.

براساس گزارش منتشر شده در خصوص این جلسه، خلاصه تصمیمات مجمع عمومی شرکت سرمایه‎گذاری توسعه و عمران استان کرمان خوارزمی عبارت است از:

  • سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ ۱۷۰ ریال و سود خالص به ازای هر سهم یک هزار و ۴۹۶ ریال تصویب شد.
  • سود خالص ۸۹۸ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره با لحاظ کردن مصوبات مجمع، ۸۲۶ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال اعلام شد.
  • سامان پندار به ‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس و همچنین نواندیشان به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.
  • روزنامه “اطلاعات” به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.
 
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها