برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه “وحکمت”

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه “وحکمت”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، براساس تصمیم صاحبان سهام حاضر در مجمع شرکت فاطر به‌عنوان حسابرس و بازرس قانونی، شرکت آرمان آروین پارس به‌عنوان بازرس علی‌البدل و روزنامه‌های «دنیای‌اقتصاد» و اطلاعات نیز به‌عنوان روزنامه‌های رسمی شرکت انتخاب شدند. همچنین بر اساس تصمیمات مجمع، حق حضور اعضای غیر موظف و پاداش هیات […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، براساس تصمیم صاحبان سهام حاضر در مجمع شرکت فاطر به‌عنوان حسابرس و بازرس قانونی، شرکت آرمان آروین پارس به‌عنوان بازرس علی‌البدل و روزنامه‌های «دنیای‌اقتصاد» و اطلاعات نیز به‌عنوان روزنامه‌های رسمی شرکت انتخاب شدند. همچنین بر اساس تصمیمات مجمع، حق حضور اعضای غیر موظف و پاداش هیات مدیره تعیین و مورد تصویب قرار گرفت.

این مجمع به ریاست اکبر غفرالهی به‌عنوان رئیس مجمع، عیسی عباسی، علیرضا هاشمی و مهران حدادی به ترتیب به‌عنوان ناظران و منشی هیات رئیسه مجمع انتخاب شدند. مجمع بیمه حکمت صبا با حضور عباس عسکرزاده رئیس هیات مدیره، غلامحسین چایچی مدیر عامل بیمه حکمت و نمایندگان بیمه مرکزی، سازمان حسابرسی، سازمان بورس و اوراق و دیگر سهامداران حقیقی تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت بیمه حکمت گفت: بر آن بودیم تا با افزایش تولید در بیمه‌هایی با تحلیل ریسک منطقی، راهبری کارآمد عملیات جاری شرکت را کنترل و مدیریت کنیم. چایچی افزود: حضور هوشمندانه در بازار هدف و طراحی محصولات متنوع بیمه‌ای برای پاسخگویی به تقاضای این بازار یکی دیگر از برنامه‌های اجرا شده بیمه حکمت در سال ۹۷ است. مدیر عامل بیمه حکمت از افتتاح و بهره‌برداری ۹ شعبه در سطح کشور در سال گذشته خبر داد وگفت: بیش از ۱۴۰ نماینده فعال در سراسر کشور مجوز دریافت کردند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها