برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه «غویتا»

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه «غویتا»

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام،

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت ویتانا با حضور صاحبان 93/ 88 درصد از سهام آن برگزار شد. برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه «غویتا»

به گزارش رادیو سهام، در این مجمع که ریاست آن بر عهده رضا صحرایی، نظارت آن بر عهده آقایان محمد مهدی صاحبقرانی و رضا نادری و دبیری آن بر عهده مصطفی صنعتکار بود، تقسیم 550 ریال سود به تصویب سهامداران رسید.

در ابتدای این جلسه محمدرضا فخرالدینی، مدیرعامل شرکت ویتانا به قرائت گزارش عملکرد شرکت برای سال مالی 98 پرداخت و گفت: فروش سال 98شرکت معادل 21 هزار تن به ارزش مالی 335 میلیارد تومان بوده است.

فخرالدینی افزود: فروش این شرکت طی سال گذشته 15 هزار تن به ارزش 154 میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته معادل 33 درصد رشد داشته است. وی بیان کرد: شرکت به کشورهای عراق، افغانستان و لبنان صادرات دارد که مدتی است صادرات به کشور چین را نیز آغاز کرده است، اما درحال‌حاضر به‌دلیل ویروس کرونا این امر متوقف شده است.

در این مجمع صورت‌های مالی شرکت شامل صورت سود و زیان و ترازنامه به تصویب رسید و روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت برای سال مالی 99 انتخاب شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.