برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه «حکشتی»

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه «حکشتی»
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، مجمع عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تقسیم ۲۵ ریال سود به ازای هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ را تصویب کرد.  در این مجمع با آرای اکثر سهامداران صورت‌های مالی شرکت کشتیرانی به تصویب رسید. «حکشتی» در سال مالی موردنظر ۶هزار و […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، مجمع عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تقسیم ۲۵ ریال سود به ازای هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ را تصویب کرد.

 در این مجمع با آرای اکثر سهامداران صورت‌های مالی شرکت کشتیرانی به تصویب رسید. «حکشتی» در سال مالی موردنظر ۶هزار و ۱۶ میلیارد ریال درآمد خالص کسب کرده که این رقم در مقایسه با سال قبل، از رشد بیش از دو برابری برخوردار است.

سود عملیاتی این شرکت در سال مزبور معادل ۳ هزار و ۹۰۱ میلیارد ریال و سود خالص آن معادل ۳ هزار و ۹۷۴ میلیارد ریال بوده است. مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این مجمع گفت: تلاش برای شفاف‌سازی، اصلاح ساختارهای اداری و مالی به‌منظور کنترل هر چه بیشتر هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در دستور کار شرکت قرار دارد. مدرس خیابانی درباره قانون سوخت کم‌سولفور که از دی‌ماه مطابق دستور سازمان بین‌المللی دریانوردی (IMO) اجرایی می‌شود، افزود: طی مذاکره با ارگان‌های ذی‌ربط به‌ویژه وزارت نفت و قول این وزارتخانه در زمینه تامین سوخت از داخل برای ناوگان ملی امیدواریم این نوع سوخت در زمان مناسب به دست ما برسد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حمایت‌های دولت گفت: ظرفیت کانتینری کشتیرانی از ۸۴ هزار TEU در سال قبل به ۱۴۴ هزار TEU در سال‌جاری افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: اعمال تعرفه‌های حمایتی از سوی دستگاه‌های مسوول برای ناوگان ملی می‌تواند صاحبان کالا را برای استفاده از ظرفیت کشتیرانی جمهوری اسلامی تشویق کند. براساس تصمیمات مجمع مزبور روزنامه‌ «دنیای‌اقتصاد» به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت انتخاب شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها