“برکت” سود هر سهم خود را افزایش نداد

“برکت” سود هر سهم خود را افزایش نداد
خلاصه اخبار

گروه دارویی برکت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۱۰۹ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ کاهش ۴۰ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، گروه دارویی برکت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۱۰۹ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ کاهش ۴۰ درصدی را نشان می دهد. 

گروه دارویی برکت با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

گروه دارویی برکت در دوره یاد شده، مبلغ ۳۷۰ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۰۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۴۰ درصد کاهش داشته است.

در گزارش حسابرسی شده گروه دارویی برکت نسبت به گزارش حسابرسی نشده، کاهش ۲۳ ریالی سود هر سهم مشاهده می‌شود.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۷۲۹ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

برکت” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۱۹ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۸۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار گروه دارویی برکت در دوره یاد شده، با افزایش ۶۹۴ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال به ۴ هزار و ۱۱۵ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۳۰۵ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۳۵۹ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال محاسبه شد.

“برکت” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۰ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال به مبلغ معادل ۴۱ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه دارویی برکت طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۰۵ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال خریداری کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها