برنامهBilibili انتقال NFT را فعال می کند

برنامهBilibili  انتقال NFT را فعال می کند

Bilibili، یک پلتفرم استریم ویدئو محبوب در چین است که روز دوشنبه قابلیت انتقال توکن‌های غیرمثلی (NFT) را برای کاربران فعال کرد و تبدیل به دومین شرکت بزرگ فناوری چینی پس از علی‌بابا شد که امکان انتقال NFT را فراهم می‌کند.

این برنامه (Bilibili) نیاز به فاصله 30 روزه بین هر معامله دارد مانند علی‌بابا که برای انتقال نیاز به قفل 180 روزه NFT دارد.

Bilibili یک پلت فرم پخش ویدئو در چین است که به دلیل توانایی نظرات بلادرنگ بر روی ویدئوهایی به نام “Danmu” معروف است.

این پلتفرم این قابلیت انتقال NFT  را در ژانویه معرفی کرد و اجازهٔ معاملات مجموعه‌ای از PFP (picture for proof) با مضمون کبوتر را به کاربران خود داد Bilibili در حال حاضر فقط اجازه تجارت این PFPهای با مضمون کبوتر را می‌دهد و سایر NFTها مجاز خواهند بود در ماه مه دست به کار شوند.

این برنامه اعلام کرده است که ممکن است انتقال NFTها را به تعویق بیندازد یا در صورت وجود فعالیت‌های سوداگرانه، قوانین را تغییر دهد.

قوانین و محدودکردن فعالیت‌های سفته‌بازی در NFT برای شرکت‌های فناوری که مطابق با موضع مقامات چینی در حال فعالیت هستند رایج است به طوری که شرکت‌های بزرگ فناوری چینی مانند Tencent، Baidu، JD.com و بازار NFT Xiaohongshu هنوز اجازه نقل‌وانتقال یا معاملات را نمی‌دهند.

با وجود این محدودیت‌ها بر اساس گزارش Guosen Securities بازار NFT داخلی چین در سال 2026 به 29.8 میلیارد یوان (4.68 میلیارد دلار آمریکا) خواهد رسید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها