برنامه “خودرو” برای دو ماه آخر سال : ۱۲۰ هزار دستگاه بدون تعطیلی جمعه ها

برنامه “خودرو” برای دو ماه آخر سال : ۱۲۰ هزار دستگاه بدون تعطیلی جمعه ها

به گزارش سیگنال به نقل از بورس پرس،

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی در جریان جلسه با مدیران ارشد ایران خودرو با اشاره به تلاش شبانه روزی کارگران در ایام سرد زمستانی و حتی تعطیلات گفت: در حالی تولید روزانه شرکت به 2 هزار و 500 دستگاه رسیده و رکورد دو هزارو 557 دستگاه در 30 دی ثبت شده که قرار است در بهمن و اسفند 120 هزار دستگاه دیگر تولید و به بخش عمده ای از تعهدات عمل شود.

وی افزود: ‌با افزایش تولید و تحویل، همه تعهدات معوق  ایران خودرو به مشتریان تا اردیبهشت سال آینده بروز خواهد شد و تا زمان تحقق اهداف تولید و تامین نیاز مشتریان ، جمعه ها تعطیل نبوده و ورود قطعات بی‌کیفیت به بهانه افزایش تولید ممنوع خواهد بود.

این مقام مسئول علت موفقیت ماه های اخیر “خودرو” را تفکر جهادی، همدلی قطعه سازان و خودروسازان دانست و ادامه داد: ‌مشتریان اطمینان دارند خودرو تولید می‌شود و قطعا سفارش ها را تحویل خواهند گرفت. هرچند ممکن است با تاخیر زمانی این اقدام صورت گیرد و همواره بابت آن عذرخواه مردم هستیم.

مقیمی با اشاره به اینکه تصویر ذهنی ایران خودرو نزد جامعه به دلیل تاخیر در اجرای تعهدات به مشتریان خدشه دار شده تاکید کرد:‌ مجوز پیش فروش محصولی را که توانایی تولید آن را نداریم، نخواهم داد. از سوی دیگر نهضت داخلی‌سازی قطعات با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون 50 قطعه از محصولات ایران خودرو توسط سازندگان داخلی، بومی سازی شده و این روند حتی در صورت حذف تحریم‌ها تداوم خواهد داشت.

وی افزود: با همدلی دو انجمن قطعه ساز ، آرامش به زنجیره تامین بازگشته و قطعه‌سازان هم سهم مهمی در افزایش شمارگان تولید داشته‌اند و نباید به هم‌گرایی و هم‌افزایی  ایجادشده خدشه‌ای وارد شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.