بررسی گزارش فعالیت کپشیر (پشم شیشه ایران) در مرداد ماه 1398

بررسی گزارش فعالیت کپشیر (پشم شیشه ایران) در مرداد ماه 1398
خلاصه اخبار

در سیگنال تلاش می کنیم گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما بررسی کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت پشم شیشه ایران می پردازیم.

گزارش فعالیت شرکت پشم شیشه ایران در مرداد ماه 1398 به شرح زیر است که به تفکیک گزارش محصولات و مقایسه فروش آن‌ها می‌پردازیم:

بررسی گزارش فعالیت مرداد 98 کپشیر
نمودار محصولات کپشیر

عمده ی فروش کپشیر، پشم شیشه و ایزوگام می باشد. به گونه ای که این دو قلم مجموعاً 99 درصد از فروش این شرکت را شامل می شوند.
میزان تولید پشم شیشه در مرداد ماه نسبت به میانگین چهار ماه اخیر، 24 درصد افزایش داشته و به 748 تن رسیده است. تعداد فروش نیز با افزایشی 52 درصدی مواجه شده و 615 تن گزارش شده است. نرخ فروش نیز 7.4 درصد افزایش داشته و به تنی 8 میلیون و 116 هزار تومان رشد یافته است. مبلغ فروش پشم شیشه 63 درصد افزایش داشته است.

مقایسه فروش پشم شیشه ایران


تولید ایزوگام با 61 درصد کاهش مواجه شده است اما فروش 12 درصد افزایش داشته و به 173 هزار متر مربع رسیده است. ایزوگام نیز همانند پشم شیشه افزایش نرخ داشته و با افزایشی 8 درصدی به 17 میلیون و 260 هزار تومان به ازای هر هزار متر مربع رشد یافته است. مبلغ فروش ایزوگام 22 درصد افزایش داشته است.

بررسی گزارش فعالیت مرداد 98 کپشیر

در کل این شرکت در مرداد ماه 8 میلیارد و 68 میلیون تومان فروش داشته که نسبت به میانگین امسال 44 درصد افزایش داشته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها