بررسی گزارش فعالیت مرداد 98 کهمدا

بررسی گزارش فعالیت مرداد 98 کهمدا
خلاصه اخبار

فهرست عناویندر سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت شیشه همدان می پردازیم. سال مالی این شرکت منتهی به خرداد است. این شرکت در ماه گذشته (تیر ماه) 16 میلیارد تومان فروش داشته که در مرداد ماه نیز […]

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت شیشه همدان می پردازیم.

سال مالی این شرکت منتهی به خرداد است. این شرکت در ماه گذشته (تیر ماه) 16 میلیارد تومان فروش داشته که در مرداد ماه نیز همین میزان را تکرار کرده است. این شرکت در دو ماه ابتدائی سال  97 (تیر و مرداد) مجموعاً 20 میلیارد تومان فروش داشته که این عدد در سال 98 به 33 میلیارد تومان افزایش یافته رسیده است. (65 درصد افزایش فروش نسبت به سال گذشته)

مقایسه فروش

شرکت شیشه و همدان تولید کننده انواع ظروف شیشه است. تولید، فروش و نرخ این محصول در مرداد ماه نسبت به ماه گذشته تغییری نداشته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها