بررسی صورت‌های مالی سه ماهه فولای به همراه گزارش فعالیت تیر 98

بررسی صورت‌های مالی سه ماهه فولای به همراه گزارش فعالیت تیر 98
خلاصه اخبار

شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد در گروه ساخت آهن و فولاد اساسی و بعنوان حلقه واسط مابین شرکت های فولادسازی و عمدتاً صنایع خودروسازی و ماشین سازی، ابزار سازی، صنایع نفت و گاز، صنایع نظامی و ادوات کشاورزی و… فعالیت می کند.

به گزارش سیگنال تحلیل صورت مالی سه ماهه و گزارش فعالیت شرکت فولاد آلیاژی یزد به شرح زیر است.

صورت های مالی سه ماهه 98

شرکت فولاد آلیاژی یزد در سه ماهه 98، 31 میلیارد و 300 میلیون تومان درآمد عملیاتی شناسایی کرده که نسبت به دوره ی مشابه سال قبل، 52 درصد افزایش یافته است. بهای تمام شده نیز با همین میزان افزایش مواجه شده و در مجموع سود ناخالص با رشدی 23 درصدی، به 1 میلیارد و 910 میلیون تومان رسیده است. (حاشیه سود خالص: 6 درصد)

هزینه های فروش، اداری و عمومی همگام با تورم رشد کرده و سود عملیاتی این شرکت با 21 درصد افزایش، به 1 میلیارد و 740 میلیون تومان رسیده است.

بررسی صورت‌های مالی سه ماهه فولای به همراه گزارش فعالیت تیر 98

هزینه های مالی این شرکت نسبت به سال گذشته کاهش اندکی یافته و به 320 میلیون تومان رسیده است. به طور کلی این شرکت 12 میلیارد و 420 میلیون تومان تسهیلات مالی 18 درصد کوتاه مدت دارد. (نسبت بدهی: 60 درصد)

درآمد سرمایه گذاری ها نیز افزایش یافته که ناشی از خرید و فروش و سود سهام است. نرخ مالیات تغییر چندانی نداشته و نزدیک به 19 درصد قرار گرفته است. در مجموع این شرکت 1 میلیارد و 260 میلیون تومان سود خالص داشته که نسبت به دوره ی گذشته 29 درصد افزایش داشته است.

Price: 730

EPS TTM: 46

P/E TTM: 15.9

بررسی صورت‌های مالی سه ماهه فولای به همراه گزارش فعالیت تیر 98

گزارش فعالیت تیر ماه 98

درآمد شرکت فولاد آلیاژی یزد عمدتاً از “محصولات حاصل از ارائه خدمات”، “محصولات تمام کاری شده” و “محصولات تابگیری شده و تست ابعاد” است.

تعداد فروش

فروش محصولات حاصل از ارائه خدمات با رشدی 222 درصد، به 171 تن رسیده است. محصولات تمام کاری شده نیز 42 درصد افزایش فروش داشته و به 223 تن رسیده است. محصولات تابگیری شده و تست ابعاد هم 45 درصد بیشتر فروش رفته و به 1760 تن افزایش یافته است.

نرخ فروش

نرخ فروش محصولات شرکت نسبت به میانگین سه ماه گذشته، تغییر چندانی نداشته است.

مبلغ فروش

مبلغ فروش محصولات حاصل از ارائه خدمات 225 درصد، محصولات تمام کاری شده 34 درصد و محصولات تابگیری شده و تست ابعاد 55 درصد افزایش یافته است. در مجموع مبلغ فروش شرکت در تیر ماه نسبت به میانگین سه ماهه 98، 55 درصد افزایش داشته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها