بررسی آخرین کارنامه یک عرضه اولیه

بررسی آخرین کارنامه یک عرضه اولیه
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، مجموع فروش ریالی هجرت در آبان ماه در بخش توزیع و فروش، رشدی چهار درصدی را ثبت و از ۲۴۱ میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومان در پایان مهر ماه ۲۵۱ میلیارد و ۱۳۳ میلیون تومان در انتهای آبان ماه رسیده است.  شرکت پخش هجرت با نماد […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، مجموع فروش ریالی هجرت در آبان ماه در بخش توزیع و فروش، رشدی چهار درصدی را ثبت و از ۲۴۱ میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومان در پایان مهر ماه ۲۵۱ میلیارد و ۱۳۳ میلیون تومان در انتهای آبان ماه رسیده است. 

شرکت پخش هجرت با نماد «هجرت» اقدام به انتشار عملکرد تولید و فروش آبان ماه خود کرد.

مجموع فروش ریالی هجرت در آبان ماه در بخش توزیع و فروش، رشدی چهار درصدی را ثبت و از ۲۴۱ میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومان در پایان مهر ماه ۲۵۱ میلیارد و ۱۳۳ میلیون تومان در انتهای آبان ماه رسیده است.

همچنین این شرکت در مدت هشت ماهه ابتدایی سال جاری یک هزار و ۸۵۳ میلیارد تومان فروش را ثبت کرده است.

این شرکت به عنوان هشتمین عرضه‌اولیه بازار سهام و چهارمین عرضه‌اولیه فرابورس در سال ۱۳۹۸، وارد بازار سرمایه شد.

هجرت به عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین انبار دارویی خاورمیانه است که در سال ۱۳۳۳ به ثبت رسید و در سال ۱۳۴۴ آغاز به کار کرد. شرکت پخش هجرت دارای روابط تجاری با ۴۱ تولیدکننده داخلی دارو و ۵۹ واردکننده دارو و همچنین ۱۰ تامین‌کننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و بهداشتی بوده که همگی از تامین‌کنندگان اصلی کالاهای درمانی کشور هستند. سبد کالای شرکت پخش هجرت شامل بیش از ۲۰۰۰ قلم دارو و تجهیزات پزشکی است.

شرکت پخش هجرت با سرمایه ۴۵ میلیارد تومان در بخش مواد و محصولات دارویی در بازار دوم فرابورس با نماد «هجرت» پذیرش و ۱۵ درصد از سهام خود را که معادل ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم بود، در ۱۹ مرداد ماه سال جاری به روش بوک بیلدینگ و با قیمت ۱۸۵۰۰ ریال عرضه کرد.

گفتنی است که سهم هجرت از زمان عرضه اولیه تاکنون بازدهی ۴۴ درصدی را محقق کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها