با کمترین ریسک بالاترین سود را کسب کنید

با کمترین ریسک بالاترین سود را کسب کنید
خلاصه اخبار

صندوق گنجینه آینده روشن یک صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت است و اکثر وجوه خود را صرف خرید اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده بانکی وگواهی سپرده بانکی می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ هدف از تشکیل صندوق گنجینه آینده روشن، جمع‌آوری سرمایه از سرمایه‌گذاران و تشکیل سبدی از دارایی‌ها و مدیریت این سبد است؛ با توجه به پذیرش ریسک مورد قبول، تلاش می‌شود بیشترین بازدهی ممکن نصیب سرمایه‌گذاران شود.  انباشته‌شدن سرمایه در صندوق، مزیت‌های متعددی نسبت به سرمایه‌گذاری انفرادی سرمایه‌گذاران دارد: اولاً هزینه بکارگیری نیروهای متخصص، گردآوری و تحلیل اطلاعات و گزینش سبد بهینه اوراق بهادار بین همه سرمایه‌گذاران تقسیم می‌شود و سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار کاهش می‌یابد. 

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ هدف از تشکیل این صندوق، جمع‌آوری سرمایه از سرمایه‌گذاران و تشکیل سبدی از دارایی‌ها و مدیریت این سبد است؛ با توجه به پذیرش ریسک مورد قبول، تلاش می‌شود بیشترین بازدهی ممکن نصیب سرمایه‌گذاران شود. 

انباشته‌شدن سرمایه در صندوق، مزیت‌های متعددی نسبت به سرمایه‌گذاری انفرادی سرمایه‌گذاران دارد: اولاً هزینه بکارگیری نیروهای متخصص، گردآوری و تحلیل اطلاعات و گزینش سبد بهینه اوراق بهادار بین همه سرمایه‌گذاران تقسیم می‌شود و سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار کاهش می‌یابد. 

ثانیاً، صندوق از جانب سرمایه‌گذاران، کلیه حقوق اجرایی مربوط به صندوق از قبیل دریافت سود سهام و کوپن اوراق بهادار را انجام می‌دهد و در نتیجه سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار برای انجام سرمایه‌گذاری کاهش می‌یابد. ثالثا،ً امکان سرمایه‌گذاری مناسب و متنوع‌تر دارایی‌ها فراهم شده و در نتیجه ریسک سرمایه‌گذ‌اری کاهش می‌یابد.

مزایای صندوق های سرمایه گذاری عبارتند از؛

• شفافیت اطلاعات مالی

• تبدیل سرمایه های خرد به سرمایه‌گذاری‌ کلان

• بازدهی مناسب

• سرمایه گذاری آسان

• نقدشوندگی بالا

• بازارگردان فعال

• معاف از مالیات

نحوه سرمایه گذاری در صندوق گنجینه آینده روشن(صایند)

با داشتن کد معاملاتی فعال در بورس و ثبت نام در یکی از کارگزاری‌ها رسمی کشور به راحتی می‌توانید در بورس واحدهای صندوق مورد نظر خود را خریداری کنید.