با عرضه گلوبال کوین فیسبوک قیمت بیت کوین نیز افزایش می یابد؟!

با عرضه گلوبال کوین فیسبوک قیمت بیت کوین نیز افزایش می یابد؟!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، طبق گفته های یکی از تحلیلگران شناخته شده، در میان احساسات فعلی سرمایه گذاران و عرضه ارز دیجیتال فیسبوک با نام گلوبال کوین، قیمت بیت کوین در ماه ژوئن می‌تواند تا ۱۰۷۱۲ دلار افزایش یابد. ایا قیمت بیت کوین در ماه ژوئن وارد کانال ۱۰ هزار […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

طبق گفته های یکی از تحلیلگران شناخته شده، در میان احساسات فعلی سرمایه گذاران و عرضه ارز دیجیتال فیسبوک با نام گلوبال کوین، قیمت بیت کوین در ماه ژوئن می‌تواند تا ۱۰۷۱۲ دلار افزایش یابد.

ایا قیمت بیت کوین در ماه ژوئن وارد کانال ۱۰ هزار دلار خواهد شد؟

نعیم اصلام تحلیلگر تینک مارکت (ThinkMarkets) اذعان داشته است که ماه ژوئن می‌تواند برای نوسان قیمت بیت کوین شگفت انگیز باشد. تجربه نشان داده است که بیت کوین در ماه ژوئن بهترین عملکرد خود را ارایه می‌دهد. امسال نیز منوال به همین شکل است زیرا این ارز دیجیتال از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش قیمت ۶۲.۲۵ درصدی بوده است.

اصلام بیان کرد که انتظار می‌رود بیت کوین در این ماه عملکرد چشمگیری داشته باشد زیرا میانگین ۵ ساله افزایش قیمت ان ۲۱.۰۳ و بیشترین افزایش قیمت بیت کوین در این ماه ۷۰.۸۶ درصد بوده است. ضعیف ترین میانگین ۵ ساله بیت کوین، کاهش ۱۸.۷۳ درصد است و از نظر اماری، ماه می بهترین عملکرد از لحاظ میانگین ۵ ساله قیمت را در اختیار دارد.

نگران نباشید، خوشحال باشید

طبق گفته های اصلام، این امار به تنهایی تضمین کننده روند صعودی و از بین رفتن نگرانی ها می‌باشد. معامله کنندگان با تجربه معتقدند که این عامل برای ماه ژوئن نیز صادق است. در حال حاضر شاخص قدرت نسبی (RSI) بیت کوین کمتر از ۷۰ شدن است و به دلیل کند شدن روند، قیمت کاهش یافته است.

اصلام توضیح داد که به منظور افزایش قیمت بیشتر، RSI باید تغییر جهت دهد و با روند صعودی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه هم مسیر و هماهنگ شود. وی هم چنین بیان کرد که اگر RSI به پایین تر از خط روند سقوط کند، معامله کنندگان نباید نگران باشند زیرا شرایط فروش بیش از حد در بیشتر خریداران به وجود خواهد امد.

گلوبال کوین می‌تواند قیمت بیت کوین را به ۱۰,۷۱۲ دلار برساند

اصلام از جمله کسانی است که معتقدند به دلیل ساختار فعلی بازار بیت کوین و عرضه ارز دیجیتال فیسبوک با نام گلوبال کوین، قیمت بیت کوین می‌تواند به ۱۰,۷۱۲ دلار افزایش یابد. انتظار می‌رود که فیسبوک وایت پیپر ارز دیجیتال خود را در تاریخ ۱۸ ژوئن و خود کوین را مدتی پس از ان عرضه کند.

پس از عرضه، گلوبال کوین به کاربران امکان خواهد داد تا در سراسر کانال های اکوسیستم فیسبوک به انجام تراکنش بپردازند و ظاهراً کارمندان فیسبوک نیز می‌توانند انتخاب کنند که حقوق خود را با گلوبال کوین دریافت کنند.

جامعه ارز دیجیتال در خصوص عرضه ارز دیجیتال فیسبوک نظرات متفاوتی دارند. بعضی از افراد پیش بینی می‌کنند که گلوبال کوین رقیب بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خواهد شد، در حالی که بعضی دیگر از افراد، ان را به دلیل ماهیت شرکتی که دارد ارز دیجیتال واقعی در نظر نمی‌گیرند.

با این وجود، بعضی از افراد می‌گویند گلوبال کوین می‌تواند باعث افزایش پذیرش گسترده ارز دیجیتال شود. اصلام معتقد است که گلوبال کوین ارزش تجاری گسترده ای در اقتصاد در حال توسعه ایجاد خواهد کرد و به گفته های جان کروکرافت استاد علوم کامپیوتر دانشگاه کمبریج اشاره کرد که گفته است فیسبوک می‌تواند تبدیل به جاده ابریشم ۳.۰ شود.

نمودار ۴ ساعته قیمت بیت کوین

نمودار بیت کویندر حال حاضر قیمت بیت کوین ۷۸۱۳.۴۵ دلار است و در صدد بازیابی مجدد به کانال ۸ هزار دلار و سطح مقاومتی ۸۰۶۵ و ۸۲۰۰ دلار است. بنابراین بر اساس حجم خرید سطح مقاومتی بعدی، قیمت بیت کوین می‌تواند تا ۹ هزار دلار نیز افزایش یابد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.