با رسیدن بیت کوین به ۱۰ هزار دلار قیمت ان نجومی افزایش می یابد!

با رسیدن بیت کوین به ۱۰ هزار دلار قیمت ان نجومی افزایش می یابد!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، در حال حاضر قیمت بیت کوین پایینتر از ۸ هزار دلار معامله می شود اما این ارز دیجیتال در اینده نزدیک می تواند به بالاترین قیمت خود نسبت به سال های گذشته برسد. توماس لی یکی از بنیانگذاران شرکت مشاوره جهانی فاندسترت بار دیگر به پیش […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

در حال حاضر قیمت بیت کوین پایینتر از ۸ هزار دلار معامله می شود اما این ارز دیجیتال در اینده نزدیک می تواند به بالاترین قیمت خود نسبت به سال های گذشته برسد. توماس لی یکی از بنیانگذاران شرکت مشاوره جهانی فاندسترت بار دیگر به پیش بینی خود در مورد قیمت بیت کوین پرداخته است.

وی طی مصاحبه با وی ژیو مدیر مالی بایننس بار دیگر رویکری گاوی و خوشبینانه را پیش رو گرفت. هر دو انها متفق الرای بودند که اگر بیت کوین به قیمت ۱۰ هزار دلار برسد خیلی سریع قیمت ۲۰ هزار دلار را لمس خواهد کرد. از ۲۰ هزار دلار به بعد قیمت بیت کوین سر به فلک می کشد. به محض اینکه فومو یا ترس از دست دادن در بین مردم زیاد شود قیمت بیت کوین ۲۰۰ تا ۴۰۰ درصد افزایش خواهد یافت. تام لی بیان کرد:

اگر بیت کوین بتواند به قیمت ۱۰ هزار دلار برسد، طی ۵ ماه خیلی سریع به ۴۰ هزار دلار خواهد رسید.

در حال حاضر همه حدس می زنند که بیت کوین چه زمانی به قیمت ۱۰ هزار دلار می رسد. اما بیت کوین ۸ هزار دلاری یا در این محدوده خیلی چنگی به دل نمی زند. تام لی به چندین امار تاریخی اشاره کرد و گفت قیمت بیت کوین در سطحی است که تعداد اندکی مردم بیت کوین های خود را از دست می دهند و اکثرا ان را نگه می دارند. استانه کلیدی بعدی باعث ورود سرمایه گذاران می شود:

تمام سازمان ها متوجه این موضوع خواهند شد که قیمت بیت کوین به ۱۰ هزار دلار می‌رسد و به تدریج به بیشترین قیمت خود که تقریبا دوبرابر قیمت فعلی است نزدیک می‌شود. دارایی های بسیار کمی وجود دارند که قیمت انها دو برابر شود. بنابراین به نظرم با رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰ هزار دلار، فوموی واقعی شروع خواهد شد.

btc

سال گذشته که قیمت بیت کوین بیش از ۸۰ درصد از ارزش خود را از دست داد بسیاری از سرمایه گذاران سازمانی را ترساند و انها از کریپتو دوری کردند. لی بیان کرد وی متوجه است که هنگامی که بازار چنین کاهش قیمتی دارد شانس بازگشت ان خیلی کم یا صفر است. اما چیزی که انها نمی دانند ان است که بیت کوین راه و روش خود را دارد.

در اخر، اگر دارایی شناخته شده ای وجود داشته باشد که وال استریت معتقد باشد می‌تواند از ان سود کسب کند، سرمایه گذاری در ان را با سکوت و پنهانی انجام می‌دهد. هنگامی که دارایی مورد نظر، به دلیل حجم بلاک چین یا حجم خود بازار ارز دیجیتال، به اوج خود رسید ناگهان وال استریت خواهد گفت: برایم مهم نیست که دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است، اما وقتی بدانم می‌توان از ان سود کسب کرد بهتر است وارد ان شوم.

لی به نمونه تبادل اعتبار پیش فرض به عنوان سابقه ای از این امر اشاره می‌کند که از برنامه اکسل کار خود را شروع کرد و اکنون از معاملات نقدی پیشی گرفته است.

تعمیرات بایننس به دلیل نقص دیسک بود

زمانی که مصاحبه بایننس با لی اتفاق افتاد کاربران بایننس با مشکلاتی در این صرافی مواجه شدند که این صرافی مشکل را نقص دیسک اعلام کرد. در حال حاضر تمام سیستم ها در بایننس کار می کنند. قیمت بیت کوین در حال حاضر کمتر از ۸ هزار دلار قرار دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.