با برخورد قضایی در بورس مخالفم

با برخورد قضایی در بورس مخالفم

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه،

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی امشب (پنج‌شنبه 13 آذر ماه) در خصوص مسائل حوزه بازار سرمایه گفت: ما لایحه دو فوریتی را دقیقا برای افزایش سرمایه از محل سود سهام بدون حق تقدم در دستور قرار داده‌ایم، البته اینکه در بورس با کسانی که درست کار خود را انجام نمی‌دهند برخورد قضایی صورت گیرد، مخالف هستم و بورس هم باید به وظایف نظارتی خود بپردازد. رئیس سازمان بورس در جلسات متعدد در مجلس حضور پیدا کرده، ما قانون داریم و به تناسب متخلفین باید جریمه شوند یا محدودیتی برای آنها ایجاد شود.

وی یادآور شد: ما در 6 ماه گذشته به طور دقیق در این حوزه نظارت میدانی داشتیم و با دستگاه‌های اجرایی و وزرا، هم خودم و هم کمیسیون‌ها و سایر نمایندگان جلساتی را برگزار کردیم، بسیاری از نمایندگان سابقه فعالیت‌های اجرایی از جمله استانداری‌ها، معاون وزرا و مدیریت شرکت‌های بزرگ را دارند از این رو با شناخت دقیق خلاء‌های موجود را به دستورالعمل و قانون تبدیل خواهند کرد.

رئیس نهاد قانونگذاری با اشاره به نظارت تخصصی مجلس در حوزه بورس افزود: کمیسیون‌ها نیز نظارت میدانی داشتند، نواب و بنده به بررسی ابعاد این حوزه پرداختیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.