بایننس ۸۰ میلیون توکن BNB به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار را خواهد سوزاند!

بایننس ۸۰ میلیون توکن BNB به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار را خواهد سوزاند!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، بایننس برترین صرافی جهان متعهد به سوزاندن تمام BNB های اختصاص یافته به تیم خود شده است. BNB توکن صرافی بایننس است که از طریق سوزاندن ان ارزش اکوسیستم بایننس افزایش خواهد یافت. این اقدام بی سابقه بوده است به طوری که بایننس در این مرحله […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، بایننس برترین صرافی جهان متعهد به سوزاندن تمام BNB های اختصاص یافته به تیم خود شده است. BNB توکن صرافی بایننس است که از طریق سوزاندن ان ارزش اکوسیستم بایننس افزایش خواهد یافت. این اقدام بی سابقه بوده است به طوری که بایننس در این مرحله ۲.۵ میلیارد دلار توکن را می‌سوزاند.

بایننس ۸۰ میلیون توکن BNB به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار را خواهد سوزاند

چانگ پنگ ژایو ملقب به CZ مدیرعامل بایننس در برنامه پرسش و پاسخ اخیر خود اعلام کرد که این شرکت تمام توکن های BNB اختصاص داده شده به تیم خود را خواهد سوزاند.

این شرکت ابتدا در ICO خود ۲۰۰ میلیون توکن BNB تولید کرد که ۴۰ درصد این توکن ها یعنی ۸۰ میلیون توکن به تیم بایننس اختصاص یافت. این توکن ها با قیمت فعلی BNB حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارزش دارند.

CZ در این خصوص گفت: ما یک پنی از این توکن ها را نقد نخواهیم کرد و تمام ان را می‌سوزانیم.

هنگامی که این میزان توکن به توکن های قبلی که برای سوزاندن برنامه ریزی شده بودند اضافه می‌شوند، موجودی کل توکن های BNB از ۲۰۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون توکن کاهش می‌یابد.

ژایو در برنامه پرسش و پاسخ گفت:

همه چیز در نظر گرفته شده است. ما می‌خواهیم بیشتر در خدمت جامعه خود باشیم و هم چنین فکر می‌کنیم که این کار به صلاح BNB می‌باشد. در این مرحله به جای افزایش درامد بایننس، می‌خواهیم کاربرد و افراد استفاده کننده از توکن BNB را افزایش دهیم.

 

CZ افزود:

تیم بایننس اجماعا از این تصمیم حمایت کرد. حمایت انها نشان می‌دهد که بایننس رسالتی بر عهده دارد و به دنبال پول نیست. به نظرم این رسالت باعث افزایش اعتماد جامعه خواهد شد.

 

این سوزاندن توکن ها، بایننس را در جایگاهی نزدیکتر به پروژه های کریپتو بدون پیش استخراج یا تخصیص اولیه توکن ها قرار می‌دهد و موضوع بحث بسیاری از افراد حاضر در جامعه کریپتو است که اذعان می‌کنند شرکت هایی با تخصیص اولیه توکن ها به مقدار بسیار زیاد، بیشتر به دنبال سود خود می‌باشند تا به دارندگان توکن ها اهمیت دهند.

در این خصوص، اگرچه تیم بایننس دیگر توکنی در اختیار نخواهد داشت، اما CZ بیان کرد مشوق ها بین کاربران و صرافی هم چنان پابرجا خواهد ماند. بایننس هم چنان یکی از بزرگترین دارندگان BNB خواهد بود، با این تفاوت که تمام توکن هایی که متعلق به صرافی بایننس است از طریق ارایه خدمات یا خرید مستقیم از سایر دارندگان به دست امده است.

چانگ پنگ ژایو در برنامه پرسش و پاسخ بیان کرد که در صدد یافتن راهی برای افزایش قیمت و ارزش BNB است. بازار نیز این گفته ژایو را تایید می‌کند به طوری که قیمت BNB سه ساعت پس از این اعلامیه، با افزایش ۱۱.۸ درصدی از ۲۹.۰۲ به ۳۲.۴۵ دلار رسید.

کارمزد صرافی بایننس تغییر نخواهد کرد

CZ خبر خوب دیگری برای دارندگان BNB داشت. به هنگام ترید در صرافی بایننس، تخفیف ۲۵ درصدی کارمزد با استفاده از توکن BNB همچنان باقی می ماند. طبق وایت پیپر این شرکت، برنامه ریزی شده بود که در تاریخ ۱۴ جولای تخفیف ۲۵ درصدی کارمز به ۱۲.۵ درصد کاهش یابد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها