بایننس از راه‌اندازی پلت‌فرم پرداخت سود سپرده‌گذاری خبر داد

بایننس از راه‌اندازی پلت‌فرم پرداخت سود سپرده‌گذاری خبر داد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، پلت‌فرم پرداخت سود سپرده‌ی بایننس راه‌اندازی شد صرافی رمزارزی بایننس که بیشترین نقدینگی را برای اغلب رمزارزهای موجود در بازار به ارمغان آورده است، اکنون به کاربران خود این امکان را می‌دهد که در ازای سپرده‌گذاری و نگه‌داری رمزارز در حساب‌های این صرافی‌، سود سپرده‌گذاری دریافت کنند. […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

پلت‌فرم پرداخت سود سپرده‌ی بایننس راه‌اندازی شد

صرافی رمزارزی بایننس که بیشترین نقدینگی را برای اغلب رمزارزهای موجود در بازار به ارمغان آورده است، اکنون به کاربران خود این امکان را می‌دهد که در ازای سپرده‌گذاری و نگه‌داری رمزارز در حساب‌های این صرافی‌، سود سپرده‌گذاری دریافت کنند. این پلت‌فرم سپرده‌گذاری یا Staking، با بررسی و ثبت موجودی کاربران هر ساعت یکبار، توزیع عادلانه‌ی پاداش بر روی بلاک‌چین مربوطه را امکان‌پذیر می‌کند.

Binance

صرافی بایننس با حذف مواردی همچون «حداقل میزان دارایی مورد نیاز برای دریافت سود» و همچنین «نیاز به سپرده‌گذاری مضاعف از سوی کاربران»، دریافت سود حاصل از سپرده‌گذاری و نگه‌داری رمزارز را ساده‌تر کرده است. طبق گفته‌های چانگ‌پنگ ژائو(Changpeng Zhao) مدیرعامل این صرافی رمزارزی، سود سپرده‌گذاری کاربران در پایان هر ماه توزیع می‌شود.

وی با انتشار پست توییتری دیگری در روز ۲۷ام سپتامبر ۲۰۱۹ توضیح داد که «برای دریافت سود سپرده‌گذاری، لازم نیست هیچ کاری انجام دهید. تمام دارایی‌های شما در صرافی بایننس به صورت خودکار محاسبه خواهند شد. همچنین می‌توانید کمافی السابق به مبادله‌ی رمزارز بپردازید».

پلت‌فرم سوددهی بایننس در ابتدا از هشت رمزارز پشتیبانی می‌کند. این رمزارزها عبارتند از نئو(NEO/GAS)، اونتولوژی(ONT/ONG)، وی چین(VET/VTHO)، استلار(XLM)، کومودو(KMD)، الگوراند(ALGO)، رمزارز QTUM و همچنین استراتیس(STRAT).

رشد سریع رمزارز ALGO

یکی از رمزارزهای که در این سیستم پاداش‌دهی نظر کاربران را به خود جلب کرده است، رمزارز ALGO می‌باشد. این پروژه‌ی رمزارزی به تازگی راه‌اندازی شده و توانسته با توسعه‌ی مستمر و تیم پشتیبانی قوی، سریعا در صرافی‌های متعددی لیست شود. البته از زمان راه‌اندازی تا به امروز، رمزارز ALGO در یک روند نزولی سخت گرفتار شده و بیش از ۸۰ درصد ارزش خود را از دست داده است.

دارندگان رمزارز ALGO می‌توانند با سپرده‌گذاری آن در صرافی بایننس، سالانه چیزی معادل ۱۲ تا ۱۴ درصد سود دریافت کنند.

صرافی‌های رمزارزی به دنبال سبقت از کسب و کار‌های مشابه هستند

گرچه پلت‌فرم پرداخت سود سپرده‌گذاری بایننس یک مدل کسب و کار «پرداخت سود سهام به عنوان یکی از خدمات ارائه شده» محسوب می‌شود، اما همچنان در این زمینه یک رقیب جدی و سرسخت خواهد بود.

با در نظر گرفته این موضوع که صرافی‌های رمزارزی به دنبال ارائه‌ی درآمد رمزارزی همه جانبه به کاربران خود هستند، مشاغلی که صرفا به مدل کسب و کار «پرداخت سود» متکی می‌باشند، ممکن است در موقعیت دشواری قرار بگیرند زیرا کاربران و مشتریان به سمت پیشنهادات جامع و متنوع صرافی‌های رمزارزی جذب می‌شوند.

صرافی رمزارزی Coinbase یکی از صرافی‌های مشهوری بود که اوایل سال جاری ویژگی پرداخت سود سپرده‌گذاری را به محصولات و خدمات نگه‌داری خود اضافه کرد. از آن زمان تا به امروز، مشتریان سازمانی قادر هستند با سپرده‌گذاری رمزارزهای تزوس(XTZ) در این پلت‌فرم سود دریافت کنند.

همانطور که آقای ژائو قبلا به این موضوع اشاره کرده است، پروژه‌ی رمزارزی XTZ یکی از برترین پروژه‌های اثبات سهام(PoS) در بازار است، بنابراین احتمالا به زودی شاهد لیست شدن آن در صرافی بایننس نیز خواهیم بود.

درحالیکه سرویس پرداخت سود سپرده‌گذاری بایننس به تازگی راه‌اندازی شده، این صرافی به کاربران خود اجازه می‌دهد از طریق پلت‌فرم وام‌دهی بایننس(Binance Lending) نیز کسب درآمد کنند. کاربران فعلا می‌توانند بر اساس رمزارزهای اتریوم کلاسیک(ETC)، رمزارز پایدار تتر(USDT) و توکن بایننس(BNB) اقدام به وام‌دهی کنند، اما صرافی مذکور اعلام نموده که قصد دارد در آینده‌ی نزدیک رمزارزهای بیشتری را به این فهرست اضافه کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها