باید نسل نوجوان و جوان را با انقلاب اسلامی آشنا کنیم

باید نسل نوجوان و جوان را با انقلاب اسلامی آشنا کنیم

به گزارش سیگنال به نقل از شبکه خبر، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه صبح امروز هیئت وزیران با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایام بسیار مبارکی در پیشِ رو داریم و در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هستیم خصوصاَ 12 بهمن که آن روح بلند در کالبد ملت ایران دمیده شد.

وی افزود: باید نسل نوجوان و جوانمان را با این انقلاب کاملاَ آشنا و آگاه کنیم.

رئیس جمهور ادامه داد: هر پیروزی که به دست آمد، “فرج بعدالشّده” بود. مردم و رهبران و آن‌هایی که در زندان‌ها و تبعید و فشار بودند و کسانی که فرزندان عزیزشان را در راه انقلاب فدا کردند، روز‌های بسیار سختی را گذراندند، اما خداوند در هرجایی که احساس کردیم دیگر گشایشی نیست، یک گشایشی را پدید می‌آورد.

روحانی تصریح کرد: در زمان سکونت امام (ره) در پاریس، ایشان نه رادیو نه تلویزیون و نه روزنامه داشت، اما همه رادیو و تلویزیون‌های دنیا را خداوند در اختیار امام (ره) گذاشت و این از معجزات انقلاب بود که امام (ره) به محض اینکه اعلام می کردند که می خواهند یک سخنرانی کوتاه داشته باشند، تمام دوربین‌ها از همه جهان بر آن متمرکز می‌شدند.

وی ادامه داد: وقتی امام (ره) تصمیم گرفتند به ایران سفر کنند، آن شرایطی نبود که هر کسی تصمیم بگیرد وارد ایران شود چرا که نیرو‌های مسلح، نیرو‌های امنیتی و پلیس به صورت سابق در جای خود بودند و قدرت‌های حکومتِ آن زمان به ظاهر سر جای خود بودند و حتی تهدید کردند که اگر هواپیمای امام (ره) وارد فضای ایران شود، آن را سرنگون می‌کنند یعنی تا اینجا در تهدید پیش رفته بودند، اما امام اعتنا نکردند.

تکمیل می شود..