بانک رفاه نشان ملی صنعت سلامت گرفت

بانک رفاه نشان ملی صنعت سلامت گرفت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد،در سومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور کشور که با حضور مسوولان عالی‌رتبه نظام سلامت کشور، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و عضو هیات‌مدیره بانک برگزار شد، از بانک رفاه به‌عنوان بانک حامی حوزه سلامت کشور تقدیر شد. فرشید فرخ‌نژاد، عضو هیات‌مدیره بانک رفاه در این جشنواره طی […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد،در سومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور کشور که با حضور مسوولان عالی‌رتبه نظام سلامت کشور، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و عضو هیات‌مدیره بانک برگزار شد، از بانک رفاه به‌عنوان بانک حامی حوزه سلامت کشور تقدیر شد. فرشید فرخ‌نژاد، عضو هیات‌مدیره بانک رفاه در این جشنواره طی سخنانی با تاکید بر اینکه حمایت از حوزه سلامت یکی از اهداف راهبردی بانک رفاه محسوب می‌شود، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های ویژه‌ای که از ابعاد ریالی و ارزی در اختیار بانک رفاه است، در خدمت و همراه حوزه سلامت کشور هستیم و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم. وی در ادامه به تشریح عملکرد بانک در حوزه‌های مختلف پرداخت و خاطرنشان کرد: بانک رفاه از گذشته تاکنون و به‌دلیل ماهیت سهامداری آن و ارتباط نزدیک با سازمان تامین اجتماعی، تعامل تنگاتنگی با حوزه سلامت داشته و همواره به این ارتباط مفتخر بوده است. فرخ‌نژاد تصریح کرد: بانک رفاه به‌عنوان یک بانک اجتماعی به تمام بخش‌های کشور خدمات ارائه می‌دهد، اما حوزه سلامت شریک راهبردی این بانک محسوب می‌شود و در اولویت برنامه‌ها و اقدامات قرار دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها