بانک دولتی برای دومین بار در صدد فروش بلوک ۵۱.۳ درصدی “شیران” برآمد

بانک دولتی برای دومین بار در صدد فروش بلوک ۵۱.۳ درصدی “شیران” برآمد

به گزارش سیگنال به نقل از بورس پرس،

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صنعت و معدن 20 شهریور به وکالت از شرکت رفاه اندیش سرمایه انسانی صنعت و معدن، بلوک 50.3 درصدی سهام سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران را عرضه کرد و به دلیل عدم وجود مشتری در این فروش ناکام ماند و برای دومین بار در نظر دارد بلوک 51.3 سهام این شرکت بورسی را بطور یکجا، نقد و یا شرایطی روانه میز فروش کند تا در صورت انجام معامله از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به این ترتیب، چهار میلیارد و 141 میلیون و 640 هزار و 185 سهم “شیران” روز چهارشنبه 7 اسفند از طریق کارگزاری بانک صنعت و معدن روانه میز فروش می شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 1670 تومان و قیمت پایه کل 6.9 هزار میلیارد تومان تعیین شده درحالی که این سهم با قیمت فعلی 1334.4 تومان بر روی تابلو معامله می شود و قیمت پایه فروش بیش از قیمت تابلو ارزش گذاری شده است.

در صورتی که خریدار تقاضای خرید سهم بصورت نقد و اقساط داشته باشد باید 30 درصد از ارزش کل معامله را بصورت نقدی و حداکثر ظرف مدت 14 روز کاری بعد از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده و الباقی را در قالب 8 قسمت مساوی با فواصل 6 ماهه پرداخت کند تاریخ اولین قسط پس از قطعیت معامله در بورس است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.