جهان به بانک‌ها و سیاست‌گذاران نیاز ندارد

جهان به بانک‌ها و سیاست‌گذاران نیاز ندارد

از مرز جنوبی تگزاس، تعداد زیادی از مردم برای کار و ارسال پول به ایالات متحده می‌آیند آنها پول زیادی به دست نمی آورند، اما هزینه های قابل توجهی برای نقل و انتقالات خود می پردازند تلاش آنها برای ثروتمند شدن نیست، بلکه آنها از خانواده های خود حمایت می کنند اما این کارگران برای انتقال پول به خانه باید کارمزد بالایی پرداخت کنند که این باعث تقاضا برای DeFi خواهد شد.

دنیا به دلیل فساد به DeFi نیاز دارد

دولت‌های بزرگ و شرکت‌های بین‌المللی به منظور منفعت رساندن به مردم کنترل نمی‌شوند بلکه هدف آنها، منفعت رساندن به خود و افراد خاص و ثروتمند می‌باشد.

وقتی مهاجران بخشی از درآمد خود را به صورت حواله به خانه می فرستند، منبع بزرگی از درآمد خارجی برای بسیاری از اقتصادهای در حال توسعه هستند حواله های ارسالی، که به ویژه برای کشورهای کم درآمد مهم هستند به طوری که تقریباً 4 درصد از تولید ناخالص داخلی آنها را تشکیل می دهند، در حالی که این رقم برای کشورهای با درآمد متوسط ​​تقریباً 1.5 درصد از تولید ناخالص داخلی است.

دی‌فای هزینه‌هایی را که کارگران مهاجر برای ارسال پول به خانه می‌پردازند را کاهش می‌دهد و میلیاردها دلار صرفه‌جویی می‌کند. برخی از حواله ها مستلزم کارمزد بیش از 20 درصد است و این کارگران از سر ناامیدی، این هزینه ها را می پردازند تا منبع قابل توجهی از درآمد خود را برای خانواده ها در سراسر آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین ارسال کنند و با ایجاد ثبات مالی به رهایی خانواده ها از فقر کمک کنند.

سالانه صدها میلیارد دلار به خانه فرستاده می شود و بیشتر حواله ها به کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​می رود جالب است بدانید در قرقیزستان، نپال و لیبریا، این حواله‌های ارسالی بیش از یک چهارم تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها