بازی استپن ارائه سرویس در چین را متوقف کرد

بازی استپن ارائه سرویس در چین را متوقف کرد
خلاصه اخبار

استپن، پروژه مبتنی بر «راه رفتن و کسب درآمد» محبوب این روزهای صنعت رمزارز روز پنجشنبه اعلام کرد ارائه سرویس به چین را در اواسط ماه خرداد متوقف خواهد کرد. همزمان با این خبر، بهای توکن GMT به شدت کاهش یافت. به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین دسک، استپن روز گذشته اعلام …

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین

استپن، پروژه مبتنی بر «راه رفتن و کسب درآمد» محبوب این روزهای صنعت رمزارز روز پنجشنبه اعلام کرد ارائه سرویس به چین را در اواسط ماه خرداد متوقف خواهد کرد. همزمان با این خبر، بهای توکن GMT به شدت کاهش یافت.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین دسک، استپنروز گذشته اعلام کرد ارائه سرویس جی پی اس (GPS) به کاربرانی که آی‌پی یا موقعیت مکانی آنها به کشور چین مربوط می‌شود را در تاریخ 15 ژوئن (25 خرداد) متوقف خواهد کرد. بدون خدمات GPS، بازیکنانی که کفش‌های ورزشی (NFT های استپن) را در اختیار دارند نمی‌توانند در ازای راه رفتن، درآمد کسب کنند.

در واکنش به این خبر، قیمت توکن GMT در 24 ساعت اخیر حدود 38٪ کاهش یافت. کفش‌های NFTاین بازی نیز با 3.5 واحد سولاناکاهش نسبت به روز چهارشنبه، به قیمت 8.5 سولانا رسیدند.

استپن در توییتی بدون اشاره به خط مشی خاصی نوشت:

استپن همواره برای تعهدات مربوط به قوانین اهمیت زیادی قائل بوده و همیشه الزامات مربوط به آژانس‌های نظارتی را به شدت رعایت می‌کند. همچنین این پروژه هرگز تجارتی در چین نداشته است.

چشم‌انداز نظارتی رمزارزها در چین بسیار مبهم است و اخیرا انجمن‌های بانکی این کشور به سراغ NFT ها رفته‌اند. با توجه به اینکه کاربران برای شرکت در بازی استپن بایستی NFT مخصوص خریداری کنند، این بازی ممکن است هدف بعدی قانون‌گذاران چینی باشد.