بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ 3 آبان ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ 3 آبان ماه

به گزارش سیگنال به نقل از بورس اوراق بهادار تهران،

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، نماد معاملاتی شرکت پارس‌ الکتریک‌ (لپارس1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

ادامه توقف نماد (دانا1) به علت عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت

به اطلاع فعالین محترم بازار می رساند؛ طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir توقف نماد معاملاتی شرکت بیمه دانا (دانا1)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداکثر برای 2 روز کاری ادامه می یابد.

توقف نماد (وپترو1) و (ختوقا1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی‌ (وپترو1) و قطعات‌ اتومبیل‌ ایران‌ (ختوقا1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

توقف نماد (ثشرق1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق (ثشرق1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

توقف نمادهای (وساخت1) (خشرق1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری ساختمان ایران (وساخت1) الکتریک‌ خودرو شرق‌ (خشرق1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردیدند. نماد مذکور 60 دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.

توقف نمادهای معاملاتی (ختراک)،(خموتور)،(شسینا)

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت های ریخته گری تراکتور سازی ایران(ختراک)،موتورسازان تراکتورسازی ایران(خموتور)جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، صنایع شیمیایی سینا(شسینا)جهت برگزاری مجامع عمومی عادی بطور فوق العاده-عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه متوقف خواهند شد.

بازگشایی نمادهای معاملاتی (وپترو)،(ختوقا)

نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی(وپترو)، گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران(ختوقا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.

بازگشایی نماد معاملاتی (کلوند)

نماد معاملاتی شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند(کلوند)، با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.

بازگشایی نماد معاملاتی (وپارس)

نماد معاملاتی شرکت بانک پارسیان(وپارس) با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مبنی بر انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیئت مدیره، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نمادهای معاملاتی(کگاز)،(تپمپی)،(ثشاهد)

نماد معاملاتی شرکت های شیشه وگاز(کگاز) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مبنی بر تقسیم سود نقدی، پمپ سازی ایران(تپمپی) و سرمایه گذاری شاهد(ثشاهد) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله میباشند. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نماد معاملاتی (خمهر)

نماد معاملاتی شرکت مهرکام پارس(خمهر) پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره مبنی بر افزایش سرمایه، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.