بازگشایی نماد وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی

بازگشایی نماد وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی
خلاصه اخبار

با توجه به اینکه نماد وآوا کنفرانس اطلاع رسانی خود را برگزار کرده است درصورت تایید ناظر امروز بازگشایی خواهد شد.

همان طور که در گزارشات پیشین عنوان شد طبق دستور العمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار، چنان چه قیمت پایانی سهام طی 15 روز معاملاتی متوالی در دامنه عادی نوسان قیمت بیش از 50 درصد افزایش یا کاهش داشته باشد نماد مربوطه متوقف می شود و حداکثر دو روز کاری پس از توقف، با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد.

نماد وآوا نیز پیرو دستورالعمل مذکور در روز دوشنبه هفته جاری به بازدهی 50 درصد رسید. به همین علت برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شد. نمودار زیر بازدهی عرضه اولیه وآوا را در روزهای گذشته نشان می دهد.همان طور که می بینید در 19 آبان ماه از مرز بازدهی 50 درصد گذشت و برای کنفرانس اطلاع رسانی متوقف گردید.

بازگشایی نماد وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی

شرکت سرمایه گذاری آوا نوین اطلاعات حاصل از کنفرانس اطلاع رسانی خود را منتشر کرده و برای بازگشایی تنها به تایید ناظر احتیاج دارد. در گزارش منتشر شده اطلاعات با اهمیتی در خصوص فعالیت ها و برنامه های آتی شرکت افشا شده است. یکی از مهم ترین موضوعات افشا شده در سامانه تدان، عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری کوثر تا پایان سال 98 می باشد. شرکت سرمایه گذاری آوا نوین معادل 1 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری کوثر را به بهای تمام شده 27.500 میلیون ریال در تملک خود دارد که در صورت عرضه اولیه این شرکت در بازار فرابورس وآوا نیز از این موضوع سود خواهد برد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دانلود فایل زیر به سوالات مطرح شده در سامانه تدان دسترسی پیدا کنید:

گزارش کنفرانس اطلاع رسانی (PDF)

نماد وآوا در صورت تایید ناظر طی امروز از طریق حراج ناپیوسته و با اعمال یک مرحله پیش گشایش 30 دقیقه ای آماده انجام معامله خواهد شد. قیمت کشف شده در حراج ناپیوسته مبنای قیمت در دوره حراج پیوسته خواهد بود. به عبارت دیگر دامنه نوسان سهام وآوا تا پایان جلسه معاملاتی براساس این قیمت تعیین می گردد.

در انتها لازم است عنوان کنیم که پیش بینی بازدهی عرضه های اولیه کار بسیار دشواری است و به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد. اما حجم معاملات عرضه اولیه وآوا در روزهای گذشته حاکی از آن است که به تعادل رسیدن این سهم در روزهای آینده به دور از انتظار نیست.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • سلام ممنون از گزارش خوبتون.
    میشه توضیح بدین فرق حراج پیوسته و غیر پیوسته چیه؟

    • حراج پیوسته شیوه ای است که بر اساس آن به محض تطبیق قیمتِ سفارش های وارد شده به سامانه معاملاتی، معامله انجام می شود. خرید و فروش عادی بر اساس همین روش حراج پیوسته است.
      اما حراج ناپیوسته شیوه ای است که بر اساس آن پس از ورود سفارش ها به سامانه معاملات، معامله بر اساس قیمت نظری گشایش انجام می شود. معمولا در بازگشایی سهم ها اول شاهد یک دوره حراج ناپیوسته به مدت 30 دقیقه هستیم. بعد از حراج ناپیوسته و اتمام این دوره سی دقیقه ای معملات به روش حراچ پیوسته دنبال می شود.

  • اطلاعیه دادن تا 5 ماه بعد نماد بسته میشه دوست عزیز