بازگشایی نماد کویر (شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی

بازگشایی نماد کویر (شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی
خلاصه اخبار

با توجه به اینکه نماد کویر کنفرانس اطلاع رسانی خود را برگزار کرده است درصورت تایید ناظر با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد.

همان طور که در گزارش پیشین عنوان شد طبق دستور العمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار، چنان چه قیمت پایانی سهام طی 15 روز معاملاتی متوالی در دامنه عادی نوسان قیمت بیش از 50 درصد افزایش یا کاهش داشته باشد نماد مربوطه متوقف می شود و حداکثر دو روز کاری پس از توقف، با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد. نماد کویر نیز پیرو دستورالعمل مذکور در روز شنبه هفته جاری برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف گردید.

شرکت در گزارش منتشره خود در کدال اظهار داشت که طی مهلت زمانی مقرر هیچ گونه سوالی در سامانه تدان مطرح نگردیده و افزایش قیمت براساس عرضه و تقاضای سهامداران و نگرش مثبت فعالان بازار سرمایه بوده است و هیچ گونه رویداد با اهمیتی مرتبط با عملیات شرکت به وقوع نپوسته است. ضمنا شرکت خاطر نشان کرد در صورت وقوع هرگونه تغییر و رویداد با اهمیت در شرکت، مراتب را در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد کرد. با توجه به شفاف سازی صورت گرفته عرضه اولیه کویر برای بازگشایی تنها به تایید ناظر احتیاج دارد.

در صورتی که ناظر تایید کند نماد معاملاتی کویر از طریق حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان و با اعمال یک مرحله پیش گشایش 30 دقیقه ای آماده انجام معامله خواهد شد. پس از انجام حراج ناپیوسته و کشف قیمت، سفارشات باقی مانده حذف خواهد شد و نماد مذکور به صورت حراج پیوسته معاملات خود را ادامه خواهد داد.    

برای آشنایی بیشتر لازم به ذکر است عنوان کنیم حراج ناپیوسته شیوه ای است که بر اساس آن پس از ورود سفارش ها به سامانه معاملات، معامله بر اساس قیمت نظری گشایش انجام می شود و حراج پیوسته شیوه ای است که بر اساس آن به محض تطبیق قیمت سفارش های وارد شده به سامانه معاملاتی، معامله انجام می شود.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها