بازگشایی غلتک سازان سپاهان (فسازان) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی

بازگشایی غلتک سازان سپاهان (فسازان) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی
خلاصه اخبار

نماد فسازان (غلتک سازان سپاهان) کنفرانس اطلاع رسانی خود را برگزار کرده است و منتظر تایید ناظر برای بازگشایی می باشد.

همان طور که در گزارشات پیشین عنوان شد طبق دستور العمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار، چنان چه قیمت پایانی سهام طی 15 روز معاملاتی متوالی در دامنه عادی نوسان قیمت بیش از 50 درصد افزایش یا کاهش داشته باشد نماد مربوطه متوقف می شود و حداکثر دو روز کاری پس از توقف، با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد.

سرمایه گذاران پس از توقف نماد فسازان می توانند تا ساعت 24 همان روز نسبت به طرح سوال از ناشر در سامانه تدان اقدام نمایند. اشخاصی هم که به سامانه تدان دسترسی ندارند میتوانند سوالات خود را از طریق کارگزاری ها یا شرکت های مشاور سرمایه گذاری و سبدگردان ها در سامانه تدان ثبت نمایند. ناشر نیز موظف است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری نسبت به تهیه پاسخ و ارسال آن اقدام نماید.

نماد فسازان نیز پیرو دستورالعمل مذکور در روز دوشنبه هفته جاری به بازدهی 50 درصد رسید. به همین علت برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شد. در صورت تمایل می توانید با دانلود فایل زیر به سوالات مطرح شده در سامانه تدان دسترسی پیدا کنید:

دانلود فایل PDF کنفرانس اطلاع رسانی فسازان

 با توجه به اطلاعیه منتشر شده، در صورت تایید ناظر نماد امروز بازگشایی خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.