بازگشایی عرضه اولیه وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین) با 10% نوسان مثبت

بازگشایی عرضه اولیه وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین) با 10% نوسان مثبت
خلاصه اخبار

نماد وآوا که تعلیق شده بود پس از انتشار اصلاحیه ی اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و رفع دلایل تعیلق امروز بازگشایی شد و با 10% نوسان مثبت همراه شد.

شرکت سرمایه گذاری آوانوین در تاریخ 21/08/98 با انتشار گزارشی در تارنمای کدال به سوالات مطرح شده در سامانه تدان پاسخ داد. با انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی سهام آماده بازگشایی بود ولی ناظر به دلیل عدم رعایت شفافیت های لازم از سوی ناشر نماد وآوا را حداکثر تا تاریخ 05/09/1398 تعلیق کرد.

همان طور که در گزارش تعلیق نماد وآوا در 22 آبان ماه اشاره کردیم اگر شرکت طی مهلت تعیین شده اطلاعات مدنظر سازمان را افشا کند نماد از حالت تعلیق خارج شده و طبق روال گذشته معاملات خود را از سر خواهد گرفت.شرکت سرمایه گذاری آوا نوین نیز پیرو تعلیق صورت گرفته اصلاحیه ی کنفرانس اطلاع رسانی خود را در دو مرحله در تاریخ های 02/09 و 04/09 منتشر کرد تا از حالت تعلیق خارج شود.

بازگشایی وآوا

عرضه اولیه وآوا بعد از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در خصوص نوسان قیمت سهام و رفع دلایل تعلیق امروز بازگشایی شد. بازگشایی وواوبازگشایی نماد معاملاتی پس از کنفرانس اطلاع رسانی بدین صورت است که سهم از طریق حراج ناپیوسته و با اعمال یک مرحله پیش گشایش شروع می شود. پس از این مرحله، معاملات از طریق حراج پیوسته در زمان باقی مانده تا پایان جلسه معاملاتی و در دامنه نوسان مجاز روزانه قیمت انجام می شود. قیمت کشف شده در حراج ناپیوسته مبنای قیمت در دوره ی حراج پیوسته می باشد. به عبارت دیگر براساس این قیمت دامنه نوسان تا پایان جلسه معاملاتی تعیین می گردد.

طبق ماده مذکور، عرضه اولیه وآوا با قیمت پایانی 3.347 ریال در روز یکشنبه برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی بسته شد. در مرحله پیش گشایش امروز از طریق حراج ناپیوسته در سقف قیمتی 5 درصد یعنی 3.514 ریال کشف قیمت شد. همان طور که می دانید قیمت کشف شده در این مرحله به عنوان قیمت مرجع در دوره بعد شناخته می شود.  

در مرحله حراج پیوسته نیز سهم مجددا در سقف قیمتی 368.9 معامله شد و کار خود را با صف خرید 62 میلیونی به پایان رساند. مجموع نوسان مثبت عرضه اولیه وآوا طی معاملات امروز نسبت به روز قبل از بسته شدن به 10% رسید. عرضه اولیه ی وآوا که از عرضه های کوچک سال 998 به شمار می رود تاکنون 68% بازدهی را برای سهامداران خود به ارمغان آورده است. برای نحوه محاسبه بازدهی عرضه اولیه وآوا می توانید به مقاله بازدهی بورس چیست مراجعه کنید.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران