بازگشایی رنیک (جنرال مکانیک) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی

بازگشایی رنیک (جنرال مکانیک) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی
خلاصه اخبار

نماد رنیک با توجه به اینکه کنفرانس اطلاع رسانی خود را برگزار کرده است برای بازگشایی تنها به تایید ناظر احتیاج دارد.

همان طور که در گزارشات پیشین عنوان شد طبق “دستور العمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار” چنان چه قیمت پایانی سهام طی 15 روز معاملاتی متوالی در دامنه عادی نوسان قیمت بیش از 50 درصد افزایش یا کاهش داشته باشد نماد مربوطه متوقف می شود و حداکثر دو روز کاری پس از توقف، با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد.

سرمایه گذاران پس از توقف نماد می توانند تا ساعت 24 همان روز نسبت به طرح سوال از ناشر در سامانه تدان اقدام نمایند. اشخاصی هم که به سامانه تدان دسترسی ندارند میتوانند سوالات خود را از طریق کارگزاری ها یا شرکت های مشاور سرمایه گذاری و سبدگردان ها در سامانه تدان ثبت نمایند. ناشر نیز موظف است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری نسبت به تهیه پاسخ و ارسال آن اقدام نماید.

نماد رنیک نیز پیرو دستورالعمل مذکور در روز شنبه هفته جاری به بازدهی 50 درصد رسید. به همین علت برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شد. شرکت جنرال مکانیک (رنیک) در تاریخ 1398/070/01 اطلاعات حاصل از کنفرانس اطلاع رسانی خود را منتشر کرد. در گزارش منتشر شده اطلاعات با اهمیتی در خصوص فعالیت ها و برنامه های آتی شرکت افشا شده است. در صورت تمایل می توانید با دانلود فایل زیر به سوالات مطرح شده در سامانه تدان دسترسی پیدا کنید.

دانلود فایل PDF کنفرانس اطلاع رسانی رنیک

در مجموع با توجه به این که شرکت جنرال مکانیک کنفرانس اطلاع رسانی خود را برگزار کرده است در صورت تایید ناظر نماد امروز بازگشایی خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها