بازگشایی نماد درهآور پس از کنفرانس اطلاع رسانی

بازگشایی نماد درهآور پس از کنفرانس اطلاع رسانی
خلاصه اخبار

نماد درهآور پس از کنفرانس اطلاع رسانی از طریق حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی شد.

همان طور که در اخبار قبلی پیش بینی می شد این بار هم مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دارویی ره آورد تامین اعلام کرد که تغییر با اهمیتی در شرکت رخ نداده است و دلیل نوسان قیمت را ناشی از عرضه و تقاضای سهامداران دانست. در ادامه بیان کرد در صورت وقوع هرگونه تغییر با اهمیت، مراتب مطابق ماده 13 دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات نزد سازمان افشا خواهد شد.

با توجه به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در خصوص نوسان قیمت سهام، نماد معاملاتی شرکت دارویی ره آورد تامین (درهآور) از طریق حراج ناپیوسته با محدویت دامنه نوسان و با اعمال یک مرحله پیش گشایش 30 دقیقه ای در امروز آماده انجام معامله شد. پس از انجام حراج ناپیوسته در سقف مجاز خود کشف قیمت شد و پس از حذف سفارشات باقیمانده، نماد مذکور به صورت حراج پیوسته معاملات خود را ادامه داد که باز هم در سقف قیمتی خود مورد معامله قرار گرفت. در مجموع نماد درهآور پس از بازگشایی با 10 درصد مثبت کار خود را به پایان رسانید.

لازم به ذکر است حراج ناپیوسته شیوه ای است که بر اساس آن پس از ورود سفارش ها به سامانه معاملات، معامله بر اساس قیمت نظری گشایش انجام می شود و حراج پیوسته شیوه ای است که بر اساس آن به محض تطبیق قیمت سفارش های وارد شده به سامانه معاملاتی، معامله انجام می شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.