بازگشایی شرکت دارویی ره آورد تامین (درهآور)

بازگشایی شرکت دارویی ره آورد تامین (درهآور)
خلاصه اخبار

شرکت دارویی ره آورد تامین (درهآور) بعد از عرضه اولیه در روزهای اخیر بازدهی خوبی داشت نوسان قیمت اخیر سهام بر اساس عرضه و تقاضا سهامداران است

بسته شدن نماد درهآور در حالی برای چندمین بار رخ داد که دلیل این موضوع نوسانات مثبت قیمتی آن بود. پس از آن به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار گرفت تا سرمایه گذاران اطلاعات افشا شده ناشر و سایر عوامل موثر بر قیمت سهم را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند. شرکت در گزارش منتشره خود در کدال اظهار داشت که از تاریخ گزارشگری قبلی تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر براساس عرضه و تقاضای سهامداران می باشد.

بازدهی خوب شرکت طی روزهای اخیر ما را براین داشت تا اطلاعات بیشتری از این سهم را در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

موضوع فعالیت شرکت طبق مفاد ماده دو اساسنامه آن عبارت است از:

  • تولید و بسته بندی اشکال مختلف دارویی، مواد اولیه دارویی، شیمیایی آرایشی، بهداشتی و سایر محصولات مشابه
  •  تهیه و تامین کلیه مواد و وسایل دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز از داخل و خارج شرکت
  •  فروش تولیدات و نتایج تحقیقات و فناوری های حاصله در بازارهای داخلی و صادرات آن به خارج از کشور
  • مشارکت، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری در شرکت های داخلی و خارجی از طریق تعهد و خرید سهام سایر شرکت ها و هرگونه عملیات صنعتی، بازرگانی، مالی و تجاری که به طور مستقیم و غیر مستقیم با هریک از موضوعات فوق مرتبط باشد.

در حال حاضر بیش از 10 محصول متنوع در شرکت تولید می شود که در انواع قرص ها، داروها، کرم های آرایشی، شوینده ها، رنگ ها و رزین ها استفاده دارد. همچنین علاوه بر این، انواع روکش های قرص و مواد ضد عفونی کننده هم با ظرفیت بالا تولید می شود که همگی دارای مجوزهای GMP سازمان غذا و دارو هستند.

طبق گزارشات منتشره شرکت در سایت کدال، بسیاری از محصولات تولیدی شرکت سهم 100 درصدی از بازار را به خود اختصاص داده اند. به عبارت دیگر، اکثر محصولات شرکت رقیب دیگری را در کنار خود نمی بینند. شرکت چند محصول تولیدی جدید را نیز در دستور کار خود قرار داده است. فروش شرکت در تیر ماه نیز نسبت به اردیبهشت ماه 14% و نسبت به خرداد ماه 26% رشد داشته است. یکی از اهداف هیئت مدیره شرکت دارویی ره آورد تامین افزایش صادرات می باشد که میتوان در گزارش هیئت مدیره سال 97 به این مهم دست پیدا کرد. در همین راستا مقداری فروش صادراتی نیز در گزارش ماهانه تیرماه دیده می شود که می تواند نوید خوشی از برنامه های صادراتی شرکت در آینده باشد.

نماد درهآور در هجدهمین روز کاری خود نیز همچون روزهای گذشته با صف خرید معاملات خود رابه پایان رسانید. این نماد تاکنون بازدهی خالص (بازدهی پس از کسر کارمزد معاملات) 147 درصدی را برای سهامداران خود به ارمغان آورده است. نمودار زیر حجم معاملات صورت گرفته در روزهای متفاوت را نشان می دهد. در حجم معاملات دو روز اخیر تغییر محسوسی دیده می شود که نشان دهنده این است که افراد بیشتری نسبت به روزهای گذشته تمایل دارند تا سهام اختصاص یافته خود در عرضه اولیه را به فروش برسانند.

بازگشایی شرکت دارویی ره آورد تامین (درهآور)

در روز عرضه اولیه (12 تیر ماه) 40 میلیون سهام بین 432 هزار نفر تقسیم شد. مستطیل قرمز در نمودار ذیل نشان می دهد از روز عرضه اولیه تا به امروز چه مقدار سهام مبادله شده است و مستطیل سبز میزان سهام عرضه شده در روز عرضه اولیه را نشان می دهد. با توجه به نمودار به نظر می رسد حدود 24  درصد از شرکت کنندگان در عرضه اولیه از این سهم خارج شده اند.

بازگشایی شرکت دارویی ره آورد تامین (درهآور)
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.