بازدهی 138 درصدی نماد وآوا در بازار سرمایه

بازدهی 138 درصدی نماد وآوا در بازار سرمایه
خلاصه اخبار

نماد تازه عرضه اولیه ای شده وآوا (سرمایه گذاری آوا نوین) با 49 میلیون معامله دوباره صف خرید شد.

نماد وآوا که در تاریخ 1 آبان عرضه اولیه شده بود، در طی 18 روز کاری بی وقفه به رشد خود ادامه داد و امروز بعد از بازدهی 138 درصدی، صف خرید آن در 15 دقیقه پایانی بازار عرضه شد اما با افزایش فشار تقاضا، دوباره به صف خرید نشست.

نمودار قیمت نماد وآوا را در چارت زیر ملاحظه می کنید:

بازدهی 138 درصدی نماد وآوا در بازار سرمایه

قیمت تمام شده این عرضه اولیه حدوده 37 هزار تومان بود و بعد از رشدی که تجربه کرد، به ارزش حدود 88 هزار تومان رسیده است و سود 50 هزار تومانی را برای افراد مشارکت کننده در این عرضه اولیه به همراه داشته است.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز.اولا ی خسته نباشید جانانه نسبت ب زحمات و خدمات گرانقدر جنابعالی و دوستان گرامیتان.تازه وارد بازار سرمایه هستم ک اولین خریدم وآوا بوده.لذا در خواستم اینه ی توضیح مختصر و مفید در رابطه با افزایش سرمایه 67 درصدی این سهم و اینکه بهترین عکس العمل باری این سهم چیه؟و اینکه چ اتفاقی برای این سهم می افتد و چکاری کنیم بهتره؟در سهم ماندن یا خارج شدن ؟ ممنون میشم ی راهنمایی ساده و مفید بفرمایید

    • سلام، افزایش سرمایه موجب رقیق شدن قیمت سهم و همینطور اصلاح ساختار مالی شرکت خواهد شد، توصیه به ورود در این قیمت‌ها به سهم وآوا را نداریم.

    • سلام دوست عزیز
      بورس به شدت نیازمند آگاهی ، دانش و قدرت تشخیص روند احتمالی بازار است که باید برای اون حداقل یک سال تلاش کرد ، سهم وآوا واقعا در سقف خودش هست اصلا ورود بهش توصیه نمیشه . چون هر آن احتمال اصلاح تا ۴۰درصد رو داره .
      توصیه من به عنوان یه دوست اینه که دانش خودتون رو در این راستا مخصوصا در حوزه ی تکنیکالی افزایش دهید و با منطق و با علم به موضوع و با در نظر گرفتن تمامی ریسک ها ترید کنید .
      چون ترید بدون دانش دقیقا مثل قماره چون دیر یا زود می بازه و اکثر سرمایه اش از دست میره