بازدهی ۳۲۰درصدی «فولاد» طی شش ماه

بازدهی ۳۲۰درصدی «فولاد» طی شش ماه

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام،

سهام فولاد مبارکه اصفهان طی شش ماه از 462 تومان به 1988 تومان رسید و بازدهی 320 درصدی داشت.

به گزارش رادیوسهام، در روز جاری (دوم مهر ماه) 61 هزار و 800 معامله در نماد «فولاد» صورت گرفت. طی معاملات انجام شده، حدود 256 میلیون ورقه سهم فولاد مبارکه اصفهان بین سهامداران جا به جا شد. درحالیکه میانگین حجم معاملات فولاد مبارکه اصفهان حدود 322 میلیون است، حجم امروز معاملات 256 میلیون بود که حجم معاملات امروز نسبت به میانگین کاهش داشته است.

معامله‌هایی که امروز انجام شد، در لحظات پایانی با قیمت دو هزار و هفت تومان، یعنی حدود پنج درصد رشد مثبت نسبت به روز گذشته به کار خود پایان داد. قیمت پایانی معاملات امروز هزار و 988 تومان بود که حدود چهار درصد نسبت به روز گذشته رشد داشته است. همچنین «فولاد» با ثبت پنج میلیارد و 88 میلیون ریال، از نظر ارزش معاملات در رتبه نخست ارزشی در گروه فلزات اساسی قرار گرفت.

درحالیکه قیمت سهام فولاد مبارکه در آخرین روز معاملاتی اسفند گذشته، 462 تومان بوده است، اکنون در بازه هزار و 988 تومانی قرار دارد و این نشان‌دهنده بازدهی 320 درصدی این نماد در طی این شش ماه است. البته این «فولاد» در سه روز کاری گذشته بازدهی منفی داشته و امروز اولین روزی بود که پس از سه روز رشد داشت.

در روزهای گذشته، دبیر هیات مدیره این شرکت اعلام کرد که فولاد مبارکه قصد دارد با هدف حمایت از ارزش سهام فولاد مبارکه اصفهان در بورس تهران، اقدام به خرید سهام خزانه کند؛ در خصوص خرید و فروش نماد «فولاد» اشخاص حقیقی استقبال بیشتری از این نماد کردند و در بخش خرید حدود 238 میلیون سهم (93 درصد از معاملات خرید) خریدند. اشخاص حقوقی هم حدود 18 میلیون سهم (حدود هفت درصد) خریدند. در طرف فروش اشخاص حقیقی 245 میلیون سهم (96 درصد) و اشخاص حقوقی 10 میلیون سهم (چهار درصد) فروختند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.