بازدهی عرضه اولیه وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین) از مرز 100 درصد نیز گذشت !

بازدهی عرضه اولیه وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین) از مرز 100 درصد نیز گذشت !
خلاصه اخبار

بازدهی عرضه اولیه وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین) طی معاملات دیروز از مرز سه رقمی نیز گذشت. این عرضه اولیه تاکنون بازدهی خالص 103 درصدی را برای سهامدارن خود به ارمغان آورده است.

بازدهی عرضه اولیه وآوا (شرکت سرمایه گذاری آوا نوین) طی معاملات دیروز از مرز سه رقمی نیز گذشت. این عرضه اولیه تاکنون بازدهی خالص 103 درصدی را برای سهامدارن خود به ارمغان آورده است. شاید با توجه به قیمت عرضه اولیه وآوا کمتر کسی تصور می کرد که این عرضه اولیه چنین بازدهی قابل توجهی را به ثبت برساند.

نمودار زیر قیمت عرضه اولیه وآوا را در روزهای گذشته نشان می دهد. قیمت سهم از روز عرضه اولیه تا به امروز از قیمت 2.160 ریال به 4.452 ریال افزایش پیدا کرده است. همان طور که در نمودار مشخص است عرضه اولیه وآوا ظرف 14 روز کاری موفق شد بازدهی 103 درصدی را برای مشارکت کنندگان در عرضه اولیه به ثبت برساند.

بازدهی عرضه اولیه وآوا از مرز 100 درصد نیز گذشت !

هرچند درصد بازدهی عرضه اولیه وآوا بسیار مطلوب به نظر می رسد اما به دلیل کوچکی این عرضه اولیه میزان سود اختصاص یافته به هر سهامدار چندان قابل توجه به شمار نمی رود. نمودار زیر سرمایه اولیه، میزان سودآوری و خالص ارزش فروش وآوا را نشان می دهد.

بازدهی عرضه اولیه وآوا از مرز 100 درصد نیز گذشت !

همچنین همان طور که در مقاله پیشین عرضه اولیه وآوا اشاره شد هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری آوا نوین به منظور افزایش سرمایه شرکت در مقایسه با شرکت های مشابه، حفظ رقابت پذیری و اجرای خط مشی های شرکت، تقویت بنیه مالی و پرداخت مخارج سرمایه ای به مجمع عمومی فوق العاده پیشنهاد داده است تا سرمایه شرکت از مبلغ 600 میلیارد ریال به یک هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کند. قرار بر این است که افزایش سرمایه مذکور از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران تامین گردد. لازم به ذکر است عنوان کنیم افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری آوا نوین منوط به تصویب مجمع عمومی فوق العاده و موافقت سازمان بورس می باشد.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • سلام خسته نباشید میخواستم سوالی بپرسم من ۹۵۰ سهم امین یکم خریدم با قیمت ۱۰۰۵۸ سود هر ماه اون چقدر میشه مرسی از سایت و اپیکیشن خوب شما

    • سلام و درود، سهامی که شما خریداری کردید در واقع یک صندوق قابل معامله بورسیه. اینکه میپرسید سود هر ماه اون چقدر میشه خب عدد مطلقی وجود نداره و براساس عملکرد هر ماه صندوق این سود براتون واریز میشه ممکنه یک ماه عملکرد خوبی داشته باشه و یک ماه عملکردی متوسط پس عددی مطلق نمیشه براش تعریف کرد.