بازداشت 2 نفر در فلسطین اشغالی به اتهام جاسوسی از تاسیسات امنیتی

بازداشت 2 نفر در فلسطین اشغالی به اتهام جاسوسی از تاسیسات امنیتی
خلاصه اخبار

منابع صهیونیستی از بازداشت دو شخص در فلسطین اشغالی به اتهام جاسوسی از تاسیسات امنیتی خبر دادند.

به گزارش سیگنال به نقل از تسنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت از بازداشت دو نفر در فلسطین اشغالی به اتهام جمع آوری اطلاعات درباره یک مرکز امنیتی سری خبر داد.

این روزنامه صهیونیستی نوشت: پلیس اسرائیل ابتدای هفته جاری دو شخص جوان را که یکی از آن‌ها از ساکنان شمال اراضی اشغالی و یکی دیگر از ساکنان حومه قدس اشغالی بوده، به اتهام جمع‌آوری «اطلاعات محرمانه» از یک «تاسیسات امنیتی حساس اسرائیل» دستگیر کرده است.

بر اساس گزارش این روزنامه، این خبر پس از آن افشا شده که دادگاه «صلح» در قدس اشغالی امکان انتشار بخشی از جزئیات پرونده را داده است.

یکی از این دو فرد جوان که در تاسیساتی امنیتی در شمال اراضی اشغالی به عنوان کارمند مشغول به کار بوده‌، از حدود هفت سال پیش اطلاعاتی سری را جمع‌آوری می‌کرده‌ و آن را برای نفر دوم که از بستگان او بوده، برای حفظ و مخفی نگاه داشتن اطلاعات جمع آوری شده ، ارسال می کرده است.

رژیم صهیونیستی این دو شخص جوان را به اتهام «در اختیار داشتن اطلاعاتی ممنوعه»، «ضربه به امنیت»، «جمع‌آوری اطلاعاتی سری »، «تماس با یک جاسوس خارجی»، «انتقال اطلاعاتی امنیتی به خارج» و… بازداشت کرده است.