بازار سیمان استان بوشهر به تعادل می رسد

بازار سیمان استان بوشهر به تعادل می رسد

به گزارش سیگنال به نقل از اخبار فولاد،

به گزارش اخبار فولاد،  سید حسین حسینی اظهار داشت: در راستای رفع کمبود سیمان در بازار استان بوشهر تلاش های زیادی صورت گرفته است تا نیازهای مردم تامین شود.

وی به مشکلات کارخانجات تولید سیمان در تامین گاز و برق مورد نیاز اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته شاهد رفع این مشکلات هستیم و تولید سیمان در استان افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: برای افزایش تولید در کارخانه های سیمان استان تلاش خوبی صورت گرفته و مشکلات این کارخانه ها در حال رفع است تا به بیشترین میزان تولید برسند.

وی گفت: تولید روزانه پنج هزار تن سیمان طی روزهای آینده باعث خواهد شد تا نیازهای مردم به سیمان تامین شود و شاهد ثبات در سطح بازار باشیم.

حسینی از نظارت مستمر و مستقیم بر نحوه توزیع سیمان در بازار استان خبر داد و افزود: سیمان پاکتی با قیمت 20 تا 22 هزار تومان در سطح استان توزیع خواهد شد.

تامین روغن در بازار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تامین روغن مورد نیاز در استان خبر داد و گفت: تلاش داریم تا نیازهای استان به روغن تامین و این کالا نیز به مردم برسد.

حسینی تصریح کرد: طی روزهای گذشته شاهد کمبود روغن در بازار بودیم که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بود و با تلاش های صورت گرفته بیش از نیاز استان، تخصیص داشته ایم.

وی سهم تامین نیاز روغن استان بوشهر را دو هزار و 94 تن روغن عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری انجام شده 786 تن مازاد بر سهمیه نیز اختصاص یافت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.