بازار سرمایه فرصت مناسب برای سرمایه گذاران حوزه مسکن

بازار سرمایه فرصت مناسب برای سرمایه گذاران حوزه مسکن

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه،

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و نمین با بیان اینکه از ظرفیت بورس باید برای جذب سرمایه در بخش مسکن استفاده کرد، به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: بازار سرمایه یک فرصت خوب برای سرمایه های خرد و متوسط مردم است که می توان به کمک این بازار و با مدیریت و برنامه ریزی بلند مدت گام های خوبی در جهت رونق بازار مسکن برداشت.

او در ادامه با تاکید بر اینکه جذب سرمایه‌های خُرد مردم در حوزه مسکن نیازمند کار کارشناسی و فراهم کردن پیش نیازهای اولیه است، افزود: تا زمانی که خروجی های لازم برای ورود سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان آن به بازار مسکن تعریف نشود و شرکت های سرمایه گذاری ذی صلاح در این زمینه تشکیل نشود، به طور حتم نمی توان کاری از پیش برد.

نماینده مردم اردبیل و نمین در مجلس شورای اسلامی افزود: فرصت برای مدیریت سرمایه در حوزه مسکن را نباید به راحتی از دست داد بنابراین ورود شرکت های ذی صلاح سرمایه گذاری در این حوزه که دارای شناسنامه مطمئن و سابقه خوب هستند، می تواند سرمایه های قابل توجهی را به سوی بازار سرمایه جذب و هدایت کند.

نائب رییس کمیسیون عمران آشنایی تمامی نمایندگان مجلس را با الزامات اولیه سازمان بورس و بازار سرمایه یک اصل و ضرورت عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی خوب و دقیق از مسائل مختلف بورس در همه حوزه های مجلس به خصوص حوزه نظارت و هماهنگ سازی بسیار موثر است چرا که آنان می توانند از فرصت های پیش آمده استفاده کرد و راهکارهای مناسبی ارائه دهند.

بدری تاکید کرد: مسئولان سازمان بورس ضمن استفاده از فرصت های پیش آمده می توانند جهت آموزش نمایندگان و ارائه بسته های آموزشی به آنان در جهت آگاهی و شناخت کافی با مباحث بورس و بازار سرمایه قدم برداشته و نیازهای اصلی خود را در بخش های مختلف از نمایندگان مطالبه کنند.

*خبرنگار: پروین خدادادی

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.