بازار آنلاین خودرو دست دوم کارو یک میلیارد دلاری شد

بازار آنلاین خودرو دست دوم کارو یک میلیارد دلاری شد
خلاصه اخبار

فهرست عناویناستارتاپ کارو The carro که در زمینه خودرو فعالیت می‌کند در جنوب شرقی آسیا است که علاوه بر خرید و فروش به اجاره خودرو ها هم می‌پردازد. استارتاپ فروش خودروی دست دوم از طبقه متوسط رو به رشد استفاده می کرد که در آن بازار، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال مدل […]

استارتاپ کارو The carro که در زمینه خودرو فعالیت می‌کند در جنوب شرقی آسیا است که علاوه بر خرید و فروش به اجاره خودرو ها هم می‌پردازد.

استارتاپ فروش خودروی دست دوم از طبقه متوسط رو به رشد استفاده می کرد که در آن بازار، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال مدل های متنوع خودروهای دست دوم  بودند.

کارو با استفاده از افزایش و تنوع تقاضا، پیشنهادات آنلاین خود را به اشخاص و نمایشگاه های ماشین  در سراسر اندونزی، تایلند و مالزی در سالهای بعد ارائه کرد و در عین حال خدمات مالی جامعی مانند وام و بیمه را نیز اضافه کرد.

آرون تان، بنیان گذار استارتاپ کارو The carro در مصاحبه با CNBCگفت: آنچه که ما در حال حاضر در مورد شرکت فکر می کنیم این است که چگونه ارزش آن را به ۱۰ میلیارد دلار و چگونه پس از آن به ۱۰۰ میلیارد دلار برسانیم.

در سال ۲۰۱۹، اولین سرویس اشتراک خودرو (رنت یا اجاره) را در سنگاپور راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می داد ماشین را با پرداخت هزینه ماهانه و با احتساب  مالیات وهزینه  نگهداری،  کرایه کنند.

این شرکت اکنون ارزشی بیش از یک میلیارد دلار دارد.

برچسب‌ها