ایلان ماسک و استیو وزنیاک در میان ۱۱۰۰ نفری هستند که خواستار ممنوعیت ۶ ماهه…

ایلان ماسک و استیو وزنیاک در میان ۱۱۰۰ نفری هستند که خواستار ممنوعیت ۶ ماهه…
خلاصه اخبار

فهرست عناوینایلان ماسک و استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل، از جمله فن‌آوران و محققان برجسته هوش مصنوعی هستند که با امضای نامه‌ای سرگشاده خواستار توقف شش ماهه توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی پیشرفته شده‌اند. علاوه بر مدیرعامل تسلا و یکی از بنیانگذاران اپل، بیش از ‍1100 نفر دیگر نیز این نامه را امضا کردند که در میان […]

ایلان ماسک و استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل، از جمله فن‌آوران و محققان برجسته هوش مصنوعی هستند که با امضای نامه‌ای سرگشاده خواستار توقف شش ماهه توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی پیشرفته شده‌اند.

علاوه بر مدیرعامل تسلا و یکی از بنیانگذاران اپل، بیش از ‍1100 نفر دیگر نیز این نامه را امضا کردند که در میان آن‌ها کریس لارسون یکی از بنیان‌گذاران ریپل نیز حضور دارد.

در این نامه از شرکت‌های فناوری خواسته شده است که توسعه هر نوع هوش‌مصنوعی که «قوی‌تر از GPT-4» را فوراً متوقف کنند. همچنین تاکید شده است که با هوش مصنوعی سیستم‌هایی مانند GPT-4، آن‌ها قابل رقابت با انسان‌ها در انجام وظایف عمومی هستند و نگرانی‌هایی در مورد خطرات ناشی از استفاده از چنین سیستم‌هایی برای تولید اطلاعات نادرست در مقیاس گسترده وجود دارد.

مرجع: ارز دیجیتال