ایران روز به روز متکی به خود و قوی تر شده است

ایران روز به روز متکی به خود و قوی تر شده است

به گزارش سیگنال به نقل از شبکه خبر، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در بازید از “نمایشگاه کوثر ولایت با موضوع نقش فرماندهی معظم کل قوا در تحول، ارتقاء و مدیریت دفاع، امنیت و جبهه مقاومت” در دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: در این نمایشگاه بخشی از اقدام‌های سازمان‌های مختلف نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مراکز دانشگاهی، وزارت دفاع و بخش‌های پژوهشی نیرو‌های مسلح درخصوص تعیین اندیشه دفاعی امنیتی و پیرامون مقاومت اسلامی مربوط به فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای به نمایش گذاشته شده است.
سرلشکر باقری با بیان اینکه بخشی از این دستاورد‌ها که فرصت و مکانش فراهم بود، به نمایش گذاشته شد، افزود: بعد از قرون متمادی فرصتی فراهم شده است تا احکام اسلام ناب توسط، ولی معظم فقیه در یک جامعه اسلامی به منصه ظهور و اجرا برسد و این بعد از دوره حکومتی پیامبر اسلام (ص) و حضرت علی (ع) است و چنین فرصتی در تاریخ وجود نداشته است.
سرلشکر باقری تاکید کرد: در 40 و چند سالی که از انقلاب اسلامی گذشته با تمام فشار‌هایی که دنیای استکبار به کشور ما وارد کرده است؛ بحمدالله نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر شده و پیش رفته و تلاش کرده است مشکلاتش را حل کند.
وی گفت: نسبت به گذشته قوی‌تر هستیم و این از ابعاد مختلف باید بررسی بشود که اندیشه اسلام ناب که توسط، ولی امر مسلمین تبیین و بیان می‌شود و حکم حکومتی دارد بایستی اجرا بشود، چگونه اجرا شده و در اجرا چه نواقصی داشته است؟ که البته ابعاد گوناگون دارد و این نمایشگاه و کار علمی که دوستان ما در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی انجام می‌دهند در بعد دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی است.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت:‌کار بسیار بزرگی کلید خورده است هر چند سابقه طولانی در سال‌های گذشته دارد، ولی کار منسجم تری انجام خواهد شد و ما دایره المعارفی از عملکرد جمهوری اسلامی در بعد دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی را بر اساس اندیشه رهبری که متاثر از اسلام ناب است، خواهیم داشت و این نمایشگاه بخشی از آن را ارایه کرده است.