ایران‌خودرو گزارشات شکستن سقف شیشه ای محصولاتش را غیرمستند خواند

ایران‌خودرو گزارشات شکستن سقف شیشه ای محصولاتش را غیرمستند خواند
خلاصه اخبار

پیرو گزارشاتی که خبر از شکستن سقف تعدادی از خودروهای 206 سقف شیشه ای به هنگام جک زدن زیر خودرو، منتشر شده بود، شرکت ایران خودرو طی انتشار اعلامیه ای اظهار کرد که تاکنون هیچ گزارشی دال بر این موضوع، در شبکه خدمات پس از فروش دریافت نکرده و مراجعه ای به شبکه خدمات پس از فروش نیز صورت نگرفته…

به گزارش سیگنال به نقل از خودرو

پیرو گزارشاتی که خبر از شکستن سقف تعدادی از خودروهای 206 سقف شیشه ای به هنگام جک زدن زیر خودرو، منتشر شده بود، شرکت ایران خودرو طی انتشار اعلامیه ای اظهار کرد که تاکنون هیچ گزارشی دال بر این موضوع، در شبکه خدمات پس از فروش دریافت نکرده و مراجعه ای به شبکه خدمات پس از فروش نیز صورت نگرفته است. ایران خودرو با اشاره به اینکه همه خوودروهای سقف شیشه ای دارای گارانتی هستند، ابراز کرد : بدیهی است که در صورت وقوع چنین موضوعی، مشتریان برای جبران خسارت به نمایندگی های مجاز مراجعه می کردند، اما تاکنون هیچ مراجعه ای در این رابطه صورت نگرفته است. 

سقف شیشه ای.jpg

 

ایران خودرو همچنین مدعی شد که برخلاف سقف خوودروهای عادی که از یک لایه ورق ساخته شده است، سقف خودورهای پانوروما به صورت یک مجموعه کلاف تقویت شده هفت تکه و با ورق ضخیم تر تا میزان 40درصد تولید می شود و این امر باعث استحکام کل بدنه، به خصوص در آزمون های پیچش و خمش بدنه نسبت به خودرو سقف فلزی شده است. در ادامه، ایران خودرو می گوید چنانچه استفاده از جک باعث تغییر شکل بدنه و شکسته شدن سقف می شد، در این خودروها و همچنین خودروهای معمولی، شیشه های جلو و عقب خودرو نیز شکسته می شود. ایران‌خودرو با اطمینان می گوید: چنین امری اتفاق نمی افتد و هیج گونه ریسگس متوجه این خودرو ها نیست. 

گزارشی از شکستن سقف شیشه ای دریافت نشده است.jpg