ایا سوییفت موفق می‌شود از ریپل سبقت بگیرد؟‌

ایا سوییفت موفق می‌شود از ریپل سبقت بگیرد؟‌
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال، به گزارش «کوین تلگراف»، سوییفت که اختصاری از عبارت «جامعه جهانی ارتباطات مالی بین‌بانکی» (The Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunications) است، ۱۸جولای (۲۷ تیر)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که طرح ازمایشی تبادلات برون‌مرزی را در اسیا، با موفقیت پشت گذاشته است. ایا سوییفت به‌اندازه کافی […]

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

به گزارش «کوین تلگراف»، سوییفت که اختصاری از عبارت «جامعه جهانی ارتباطات مالی بین‌بانکی» (The Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunications) است، ۱۸جولای (۲۷ تیر)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که طرح ازمایشی تبادلات برون‌مرزی را در اسیا، با موفقیت پشت گذاشته است.

ایا سوییفت به‌اندازه کافی سریع است؟

طبق بیانات سوییفت، با استفاده از این طرح ازمایشی، امکان پرداخت‌های انی بین ۱۷ بانک که در کشورهای استرالیا، چین، کانادا، لوکزامبورگ، هلند، سنگاپور و تایلند قرار داشتند، مهیا شد. حداکثر زمان موردنیاز برای تراکنش‌ها ۲۵ ثانیه و حداقل زمان ۱۳ ثانیه به طول انجامید.

در این طرح ازمایشی از «فناوری پرداخت‌های جهانی» (GPI) سوییفت و فناوری FAST که در سنگاپور توسعه‌یافته، استفاده شد.

به گفته سوییفت، سیستم پرداخت‌های انی GPI با بسترهای فعلی پرداخت سازگار است و باعث تسریع در انجام تراکنش‌ها و پایین امد هزینه‌ها می‌شود. «هری نیومن»، مسیول بخش بانکی سوییف دراین‌باره گفت:

سوییفت در نظر دارد تا پرداخت‌های بین‌المللی نیز به‌اندازه پرداخت‌های داخلی سریع و کارامد باشند و موفق بودن طرح ازمایشی‌مان در چندین کانال میان اروپا، امریکای شمالی و اسیای شرقی، مهر تاییدی بود بر عملکرد فناوری پرداخت‌های سریع GPI و نقش ان در اینده.

ماه گذشته (تیر ماه ۹۸)، کوین تلگراف گزارش کرده بود که سوییفت اجازه استفاده و فعالیت شرکت‌های حوزه دفتر کل توزیع‌شده از پلتفرم GPI را مهیا کرده است.

ریپل همچنان روی کاغذ سریع‌تر است

ایا سوییفت موفق می‌شود از ریپل سبقت بگیرد؟‌

هفته گذشته، «گوگل پتنتز» (Google Patents) خبری از حق ثبت استفاده از دفتر کل توزیع‌شده ریپل، توسط بانک امریکا، منتشر کرد. (گوگل پتنت موتور جستجویی است که اختراع‌های ثبت شده را می‌توان در ان جستجو کرد)

طبق پاسخ «دیوید شوارتز»، مدیر بخش فناوری‌های ریپل، فناوری‌های این شرکت قادرند تا یک تراکنش معمولی را در عرض ۵ الی ۷ ثانیه به انجام برسانند. بر این اساس باید شاهد رقابتی داغ میان سیستم‌های مبتنی بر ریپل و سوییفت باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها